سال گذشته بود که کئیچیرو تویاما (Keiichiro Toyama)؛ یکی از خالقین سری Silent Hill، به همراه تعدادی دیگر از توسعهدهندگان استدیو بازیسازی سونی ژاپن، این استودیو را برای شکل دادن به استودیو Bokeh Game Studio که یک استودیو متقل و جدید است، ترک کردند. در آن زمان فاش شد که اولین بازی این استودیو یک عنوان در سبک اکشن خواهد بود اما بیش از این اطلاعات دیگری از این عنوان در دسترس قرار نگرفته بود. حال در مصاحبهای جدید، تویاما اطلاعات بیشتری راجع به بازی آینده استودیو Bokeh Game را در دسترس قرار میدهد. خبر خوشحالکننده برای هواداران سری Silent Hill این است که بازی جدید ذکر شده بیش از آن چه در گذشته به آن اشاره شده بود از المانهای سبک وحشت استفاده خواهد کرد. تویاما در ویدئوی مربوطه میگوید:
در رابطه با اولین بازی ما، من چندین راه و رویکرد برای کارهایم در نظر میگیرم. رویکردی که انتخاب کردم خیلی تاریک بود و از بازیهایی که اخیراً ساخته بودم فاصله زیادی داشت. مثل این است که دارم به سمت ریشههای خود باز میگردم، به سمت سبک وحشت. این مسیری است که بازی اول من طی خواهد کرد. با این حال علاوه بر در نظر گرفتن ریشههای سبک وحشت قصد دارم به سرگرمکننده بودن محصول نهایی هم توجه کنم. در عین حال که المانهای سبک وحشت را در بازی قرار میدهم، تمایل دارم که بازیکنان حین تجربه بازی احساس هیجان داشته باشند.
در این مصاحبه تعدادی طراحی مفهومی نیز نمایش داده میشود که احتمالاً برای بازی جدید طراحی شدهاند. در این طراحیها افرادی با چهرههای بدفرم و ترسناک به چشم میخورد بنابراین میتوان نتیجه گرفت که تویاما از برخی جهات بسیار به سبک وحشت وفادار مانده است. علاوه بر اینها تویاما به این نکته نیز اشاره کرده است که بازی جدید آنها از برخی فیلمهای ژاپنی یا بازیهای سبک بتل رویال که در آنها بازیکنان برای بقا باید یک سری بازیها و اهداف مرگبار را پشت سر بگذارند، الهام گرفته است. تویاما میگوید:
من به خواندن کتابهای مصور به عنوان یک فرم از سرگرمی تمایل دارم و اخیراً میبینید که کامیکهای متنوعی در رابطه با بازیهای مرگبار منتشر شده است. این کارها به نوعی به یک جهان خشن المانهای سرگرمکنندهای را تزریق میکنند. من به طور غریزی همین رویکرد را در پیش گرفتم. شما افراد معقول و منطقی را در اختیار دارید که در شرایطی غیرمعقول گیر میافتند. این افراد در حالی که با مسائل روحی و دراماتیک دست و پنجه نرم میکنند، از لحاظ عاطفی در آستانه فروپاشی قرار میگیرند. این مسائل روی من تاثیر گذاشت و فکر میکنم در بازی من این تاثیر را مشاهده خواهید کرد.
در نهایت تویاما میگوید که تمرکز زیادی را روی طراحی شهر و محیطی که بازی جدیدش در آن جریان دارد، منعطف کرده است. باید صبر کرد و دید که آیا محیط شهری بازی جدید Bokeh Game Studio به اندازه خیابانهای مهآلود شهر Silent Hill ماندگار میشود یا خیر.