بازی Star Wars Squadrons عملکرد بهتری روی ایکس باکس سری ایکس دارد

بازی Star Wars Squadrons عملکرد بهتری روی ایکس باکس سری ایکس دارد

آرمان دانه واش آرمان دانه واش
3 سال و 4 ماه و 28 روز پیش

اکنون با انتشار کنسول‌های نسل جدید و رقابت ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5، بازیکنان می‌توانند انتخاب کنند که کدام از این کنسول‌ها بهترین عملکرد را ارائه می‌دهد. بحث در مورد این سوال از چند ماه قبل از انتشار کنسول‌های نسل جدید آغاز شده بود، ولی به نظر ایکس باکس سری ایکس برای بازی‌های نسل فعلی‌ای مانند بازی Star Wars Squadrons انتخاب بهتری است.

 

اوایل این ماه شرکت EA فاش کرد که بازی Star Wars Squadrons برای کنسول‌های نسل جدید چند گزینه برای بهبود عملکرد بصری دریافت خواهد کرد، و دیروز شاهد این بودیم که این گزینه‌ها طی بروزرسانی حجیمی با نام 3.0 به بازی اضافه شدند. همانطور که انتظار می‌رفت، این گزینه‌های بهبودیافته رزولوشن و فریم ریت بازی را فراتر از قابلیت‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 ارتقا داده‌اند، ولی نکته جالب این است که اکثر این گزینه‌ها تنها مختص به ایکس باکس سری ایکس و اس هستند.

جدا از اینکه این گزینه‌های بهبودیافته به کاربران ایکس باکس اجازه می‌دهند که بازی Star Wars Squadrons را با رزولوشن 4K و فریم ریت 120 فریم بر ثانیه اجرا کنند، بروزرسانی اخیر بازی دارای گزینه‌ای است که به مخاطبان اجازه می‌دهد اولویت خود را بین عملکرد خوب و رزولوشن بالا انتخاب کنند. با انتخاب رزولوشن بالا، بازیکنان می‌توانند بازی Star Wars Squadrons را با رزولوشن 1440p و نرخ 60 فریم برثانیه روی ایکس باکس سری اس و رزولوشن 4K و نرخ 60 فریم برثانیه روی ایکس باکس سری ایکس اجرا کنند، در حالی که با انتخاب گزینه عملکرد خوب کاربران می‌توانند این رزولوشن‌ها را با نرخ ثابت 120 فریم برثانیه مشاهده کنند.

 

این گزینه‌ها روی پلی استیشن 5 در دسترس نیستند، ولی شرکت EA کاربران کنسول نسل جدید سونی را به طور کامل از بروزرسانی جدیدش بی‌بهره نگذاشته است. با وجود اینکه این بازی با نرخ 120 فریم برثانیه روی پلی استیشن 5 اجرا نمی‌شود، نسخه پلی استیشن 5 شامل بقیه ویژگی‌های بروزرسانی نسل جدید این بازی است، این ویژگی‌ها شامل گزینه «کیفیت بصری و نورپردازی بهتر» و پشتیبانی از نرخ فیم متغیر هستند و به بازیکنان اجازه دسترسی به بهترین تنظیمات بصری و فریم ریت‌های بالا روی صفحه‌ نمایش‌هایی که از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند را می‌دهد.

 

شرکت EA اعلام نکرد که چرا نسخه پلی استیشن 5 بر خلاف نسخه ایکس باکس سری ایکس ازنرخ 120 فریم برثانیه بهره نمی‌برد، اما احتمالا دلیل این اتفاق مربوط به این است که این دو کنسول چگونه با  قابلیت Backward Compatibility کار می‌کنند. همانطور که خبرگزاری Eurogamer به تازگی اعلام کرد، کنسول‌های مایکروسافت برای ارتقا دادن بازی‌های قدیمی بهتر هستند، چرا که این شرکت تمرکز بیشتری روی این زمینه دارد. توسعه‌دهندگان برای اینکه به چنین چیزی در پلی استیشن 5 دست پیدا کنند باید از اساس پورت‌های محلی خود را برای این کنسول بسازند. به همین دلیل تعداد بازی‌هایی مانند بازی Call of Duty: Warzone و بازی Rocket League که تنها برای ایکس باکس سری ایکس دارای نرخ 120 فریم برثانیه هستند در حال افزایش است، و احتمالا به همین دلیل است که بازی Squadrons فاقد تنظمیات گرافیکی حداکثر در پلی استیشن 5 است.

 

خبر خوب این است که بازیکنان تمام پلتفرم‌ها در بروزرسانی نسخه 3.0 با محتویات جدیدی از بازی آشنا خواهند شد. این محتویات شامل سلاح‌های جدید و اضافه شدن Foster Haven به بخش‌های Dogfight و Fleet Battles است. و حتی ماه آینده شرکت EA با انتشار بروزرسانی 4.0 محتویات جدیدی را به مخاطبان معرفی خواهد کرد، این برزورسانی B-Wing و TIE Defender را به مجموعه وسایل نقلیه بازی اضافه خواهد کرد.

 

بازی Star Wars Squadrons برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی در دسترس است.

برچسب ها: Star Wars: Squadrons
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.