10 انتظاری که از بازی The Last Of Us Part II داریم

10 انتظاری که از بازی The Last Of Us Part II داریم

مهتاب جهاندار مهتاب جهاندار
4 سال و 7 ماه و 18 روز پیش

نخستین بار در سال 2016 بود که سونی بازی The Last Of Us Part II را معرفی کرد. تاکنون اطلاعات محدودی پیرامون این بازی موردانتظار منتشر شده است. در این مطلب می‌خواهیم به 10 موردی که انتظار داریم در بازی The Last Of Us Part II مشاهده کنیم، بپردازیم.

بازیThe Last of Us Part II عنوانی برجسته‌ برای پلی استیشن است که بدون شک می‌تواند تجربه گیم پلی لذت بخشی به دنبال داشته باشد. اگر از علاقمندان بازی The Last of Us Part II هستید با این مطلب همراه باشید:

 


تاکید کمتر بر عشق و تاکید بیشتر بر نفرت

استودیو ناتی داگ در توضیحات پیرامون The Last of Us Part II بیان کرد، این بازی برخلاف نسخه قبلی که بیشتر روی عشق و دوستی تمرکز داشت، برپایه حس نفرت شکل گرفته است. البته در کنار نفرت مسائل عاشقانه‌ای هم که الی از خود نشان می‌دهد، مشاهده خواهد شد.

از آنجایی که گیمرها چندان به داستان‌های عاشقانه در بازی‌ها علاقه ندارند، وجود نفرت می‌تواند هیجان انگیز باشد. حال باید مشاهده کرد الی با وجود قرار داشتن در سنین بلوغ، چگونه عشق خود را به فرجام خواهد رساند.

 


حالت مبارزه‌ای جدید

نسخه اول The Last of Us به عنوان نخستین بازی آی پی جدید ناتی داگ از حالت مبارزه‌ای مطلوبی برخوردار بود. در این بین فضا برای پیشرفت این حالت در بازیThe Last of Us Part II وجود دارد. بنابراین انتظار داریم تا استودیو ناتی داگ تغییرات مشخصی روی این بخش داشته باشد تا گیم پلی هیجان انگیزی به وجود آورد.

از آنجایی در نسخه جدید الی به عنوان شخصیت اصلی ایفای نقش خواهد کرد، بدون شک ناتی داگ نیز برای این کارکتر الگوی مبارزه‌ای جدید تعریف خواهد کرد. الی می‌تواند با مهارت جنگی خود دشمنان را به سادگی از پای درآورد.

 


نبردهای واقع گرایانه

یکی از مواردی که انتظار داریم در بازی The Last of Us Part II مشاهده کنیم، نبردهای واقع گرایانه است. باتوجه به اینکه الی یک شخصیت مونث محسوب می‌شود، نباید نبردهای آن را در سطح جوئل مشاهده کرد، بنابراین پیش بینی می‌شود که الی نبردهای در سطح یک شخصیت مونث و یک دختر جوان داشته باشد. با این حساب نباید شاهد نبردهای در سطح جوئل برای الی با سن کمتر و شخصیت متفاوت بود.

مشخص نیست ناتی داگ برای نبردهای واقع گرایانه چه برنامه‌ای دارد، اما انتظار می‌رود که الی کمتر در محاصره چندین مرد تنومند قرار گیرد و مراحل نیز همانند شخصیت الی، کمی دراماتیک و لطیف‌تر باشد. با وجود آن که گیم پلی بازی The Last of Us همیشه صحنه‌های ترسناک دارد، عجیب نیست در نسخه چنین مراحلی را مشاهده کنیم.

 


تغییر فصل‌ها

یکی دیگر از مواردی که انتظار داریم در بازی The Last of Us Part II شاهد آن باشیم، تغییر فصل است. زیرا در این بازی تنها صحنه‌های بسته وجود ندارد و بلکه باید شاهد صحنه‌های باز هم باشیم. بنابراین تغییر فصل‌ها در این بازی بدون شک جذاب خواهد بود. با وجود آن که چند سال از انتشار نسخه اول می گذرد، ناتی داگ پیشرفت‌هایی بسیاری در سطح تیم و دستگاه‌های توسعه بازی کرده تا بتواند پیشرفت‌های خوبی را در بازی The Last of Us Part II حاصل کند.

پیش بینی می‌شود برخلاف بازی The Last of Us ، در بازی The Last of Us Part II تغییر فصل با خلاقیت بیشتری صورت گیرد و ساده نباشد. برای مثال به کار گیری فصل زمستان در نسخه جدید می‌تواند نقطه عطفی در تغییر فصل بازی مورد اشاره باشد.

 


پرش های زمانی

منظورمان این نیست که مثل بازی اول شاهد پرش‌های زمانی میان فصول سال باشیم. بلکه انتظار داریم بازی به وسیله پرش‌های زمانی متفاوت داستانش را درست از زمانی که جوئل به الی دروغ گفت را از سربگیرد و به همین ترتیب سراغ سال‌های جوانی و نوجوانی الی هم برود.

 


زامبی های جدید

ما در نسخه اول بازی The Last of Us شاهد زامبی‌های گوناگونی چون Clicker و Bloater بودیم که شخصیت‌های هیجان انگیزی در دنیای زامبی‌ها بودند. از آنجایی که داستان بازی The Last of Us مبارزه با ویروس تبدیل کننده انسان به زامبی بوده و محوریت اصلی داستان نیز این موجودات هستند، پیش بینی می‌شود استودیو ناتی داگ به دنبال افزودن زامبی‌هایی در گونه جدید باشد.

این فرصتی است که بازیکنان در بازی The Last of Us 2 خواهند داشت و با زامبی‌های جدید رو به رو می‌شوند. زامبی‌هایی که می‌توانند خطرناک تر از دو گونه مورد اشاره زامبی‌ها باشند.

 


حضور طولانی شخصیت‌های فرعی

باتوجه به تیزر تریلرها برخی شخصیت‌ها به صورت طولانی الی را پشتیبانی می‌کنند، این در حالی است که پیش بینی نمی‌شد شاهد چنین کرکترهایی در بازی The Last of Us 2 باشیم. اما گویی ناتی داگ می‌خواهد برخی دوستان صمیمی برای الی در نظر بگیرد که مدت‌ها با اون همراهی می‌کنند و در طول داستان دست از سر این شخصیت مونث بازی برنخواهند برداشت. با این حساب The Last of Us 2 یکی از عناوینی‌است که دوستان صمیمی متعددی در آن مشاهده خواهد شد.

متاسفانه در The Last of Us شخصیت‌ها به صورت طولانی مدت با کرکترهای اصلی همراه نمی‌شدند و انتظار داریم حداقل به عنوان یک تغییر دیگر در نسخه جدید، شخصیت‌هایی را مشاهده کنیم که مدت زمان طولانی را با الی همراه هستند و قصد ترک این دختر جوان را نخواهند داشت.

 


سکانس‌های پلتفرمینگ

در نسخه اول بازی The Last of Us جوئل همیشه کمکی برای الی بوده و برای مثال در مواقعی که نیاز به قایق بود برای الی قایقی فراهم می‌کرد. این ویژگی ساختاری شبیه به سری بازی‌های Uncharted داشت، انتظار داریم حداقل در نسخه جدید چنین مواردی را مشاهده کنیم.

 


رانندگی در محیط

در نسخه اول این بازی سیستم رانندگی خاصی وجود نداشت و ما انتظار داریم حداقل در نسخه جدید سیستم رانندگی در سطح بازی Uncharted 4: A Thief’s End وجود داشته باشد. بازی که در آن نیتن دریک با تعقیب و گریزهای هیجان انگیز تجربه گیم‌پلی لذت‌بخشی را به گیمرها ارائه می‌داد.

از آنجایی که بازی The Last of Us Part II یک عنوان جدید از فرنچایز The Last of Us محسوب می‌شود، انتظار داریم حداقل ناتی داگ سیستم رانندگی بهبودیافته‌ای در نظر بگیرد. گیم پلی بازی The Last of Us Part II دباید بی‌نظیر باشد و نباید احتمال داد که ناتی داگ از تنوع محتواهای آن به سادگی عبور کند.

 


جوئل

باتوجه به تئوری‌ها جوئل حضور چندانی در بازی The Last of Us Part II نخواهد داشت و او سال‌ها قبل کشته شده است. بنابر همین تئوری‌ها الی تنها او را به یاد می‌آورد و یا حتی گاهی دچار توهماتی درباره جوئل خواهد شد.

با این حال حضور فعال و نقش موثر شخصیتی دوست‌داشتنی و آشنا مثل جوئل می‌تواند لذت تجربه بازی را دوچندان کند.

 

برچسب ها: the last of us 2
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.