پلی استیشن ۵ - اسم رمز و دوربین کنسول جدید سونی لیک شد

پلی استیشن ۵ - اسم رمز و دوربین کنسول جدید سونی لیک شد

رامتین کاظمی رامتین کاظمی
4 سال و 6 ماه و 20 روز پیش

مدتی است که فضای مجازی از شایعات و اطلاعات درز شده اما تأیید نشده درباره نسل بعدی کنسول‌های بازی پر شده است. مایکروسافت و سونی نیز اطلاعات کمی درباره کنسول‌های بعدی خود منتشر کرده‌اند و واکنشی به این شایعات نشان نداده‌اند. به تازگی اطلاعات جدیدی در اینترنت منتشر شده که تا مقدار زیادی قابل باور به نظر می‌رسند. وبسایت Gizmodo، به تازگی مدعی شده که اطلاعاتی از یک بازی‌ساز که روی کنسول‌های نسل جدید کار می‌کند، دریافت کرده است که این اطلاعات درباره پلی استیشن ۵ هستند.

 

به گفته این فرد، پلی استیشن ۵ با اسم رمز پراسپرو (Prospero) در سونی در دست ساخت است. پراسپرو، نام جادوگر صلح دوستی در نمایشنامه The Tempest، نوشته ویلیام شکسپیر بود. این فرد همچنین مدعی است که پلی استیشن ۵ دارای یک دوربین داخلی است. ظاهرا سونی قصد دارد تا پلی استیشن ۵ را برای استریمرها بهینه سازد و کار آن‌ها را راحت‌تر کند. وی همچنین مدعی است که پروژه اسکارلت، کنسول جدید مایکروسافت نیز دارای چنین دوربینی است و این دوربین از دوربین پراسپرو بسیار پیشرفته‌تر خواهد بود؛ برای مثال، دوربین پروژه اسکارلت از رزولوشن 4K پشتیبانی خواهد کرد.

 

وبسایت Gizmodo موفق شده تا تعداد از این شایعات را تأیید کند. فرد خبرچین توانسته عکس‌هایی از کیت توسعه پلی استیشن ۵ را برای Gizmodo ارسال کند که این وبسایت به منظور محافظت از هویت این خبرچین، عکس‌ها را منتشر نخواهد کرد. با این حال، این وبسایت در توصیف عکس‌ها اظهار کرده که مانند عکس‌های نمونه لیک شده از PS5 در تابستان، بدنه پلی استیشن ۵ دارای قسمت فرورفته V شکلی خواهد بود که وظیفه خنک‌سازی کنسول را بر عهده خواهد داشت. Gizomodo مدعی است که عکس‌هایی مشابه در خرداد امسال برای آن‌ها ارسال شده بود.

 

اگرچه Gizomodo نشریه معتبری است، اما باید توجه کرد که هیچ چیز تا زمان تأیید رسمی توسط سونی قطعی نیست و البته کیت‌های توسعه همواره در حال تغییر هستند و لزوما، منجر به محصول نهایی نخواهند شد. انتظار می‌رود که اوایل سال ۲۰۲۰، سونی و مایکروسافت، هر دو اطلاعات بیشتری از کنسول‌های نسل بعد خود عرضه کنند و این دو کنسول در اواخر سال ۲۰۲۰ یا اوایل ۲۰۲۱ به بازار عرضه شوند.

برچسب ها: پلی استیشن 5
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.