احتمال اضافه شدن درجه سختی به بازی Sifu وجود دارد

احتمال اضافه شدن درجه سختی به بازی Sifu وجود دارد

محمدجواد عبداللهی‌ پور محمدجواد عبداللهی‌ پور
2 سال و 5 ماه و 2 روز پیش

یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌ها و البته جذاب‌ترین عناوین پیش رو، بدون شک بازی Sifu خواهد بود. این بازی که توسط استودیو SloClap در حال توسعه است، با رویکرد خاصی که دارد توانسته به راحتی، قبل از انتشار جای بسیار مناسبی را در دل هواداران باز کند. همچنین برخلاف تمامی عناوینی که به انتظار عرضه‌شان نشسته‌ایم، این بازی به جای دریافت یک تاخیر در تاریخ انتشار دچار روندی معکوس شده است و تاریخ انتشارش جلو افتاده. قطعا در بین بازی‌هایی که مدام تاخیر می‌خورند و یا انتشار‌های فاجعه‌بار دارند، شنیدن خبری اینچنینی بسیار جذاب و هیجان انگیز است.

 

اما همانطور که می‌دانید بازی Sifu یک بازی بسیار خاص با گیم‌پلی‌ای منحصر به فرد است. بازی با محوریت ورزش رزمی کونگ فو دنبال می‌شود و ماجرا یک انتقام را دنبال می‌کند. شما باید با استفاده از هنر‌های رزمی، مافیای بزرگ هنگ کنگ را به سبک فیلم‌های رزمی جکی چان، از پای دربیاورید. این عنوان قابلیت خاصی دارد که آن را تبدیل به بازی Sifu می‌کند. سیستمی که هربار پس از مردن، شما را به بازی باز می‌گرداند اما شخصیتتان را چند سالی پیر می‌کند. با پیر‌تر شدن در مبارزات شاهد بروز نقاط ضعف و همچنین در برخی موارد نقاط قوت نیز خواهید بود. بنابراین می‌توانید انتظار یک تجربه سخت را داشته باشید. همین مسئله باعث شده است تا طرفداران و کسانی که از شکل و شمایل بازی خوششان آمده است کمی نگران شوند. چرا که شاید به پایان رساندن بازی Sifu کار هرکسی نباشد.

 

به دنبال این جریانات طرفداران درخواست دسته بندی و یا درجه سختی‌های متفاوت را از سازندگان داشته‌اند تا شاید بتوانند بازی را کمی راحت‌تر به پایان برسانند. اما اینطور که پیداست این امکان در روز انتشار به همراه بازی نخواهد بود.

احتمال اضافه شدن درجه سختی به بازی Sifu وجود دارد

مدیرعامل استودیو SloClap در مصاحبه اخیرش تایید کرد که بازی Sifu هیچگونه درجه بندی سختی نخواهد داشت و به سبک بازی‌های فرام‌سافتور یک چالش کاملا برابر را به تمامی بازیکنان ارائه خواهد داد. پیرس تارنو (Pierre Tarno) توضیح داد که مردن‌های متعدد و بالارفتن سن در بازی یکی از عناصر اصلی بازی است که نشان می‌دهد شما با هر بار شکست خوردن چه چیز‌هایی را از دست می‌دهید و چه چیز‌هایی به دست می‌آورید. همچنین این موضوع روی سیستم مبارزات بازی نیز تاثیرگذار خواهد بود و وجود درجه سختی‌های متفاوت می‌تواند به تجربه بازی لطمه وارد کند:

«ما دوست داریم بازی Sifu بازیکنان را به چالش بکشد و آن‌ها را متقاعد کند که مبارزه را یاد بگیرند، در روندی که در پیش دارند بهتر شوند و تعامل را بیاموزند. قابلیت برگشتن از مرگ به بازیکنان اجازه می‌دهد تا چندین بار به صورت مداوم یک چیز را امتحان کنند تا بتوانند از روش تکرار یک چیز را یاد بگیرند و با سختی آن خودشان را وفق داده و در نهایت از آن پیشی بگیرند. اما بهای اشتباه کردن به مرور زیاد خواهد شد. پس برای اینکه بتوانند بازی را به پایان برسانند باید در مبارزات به استادی برسند!»

 

البته جالب است بدانید که تارنو در انتهای صحبت‌هایش افزود که پس از انتشار بازی، برخی مسائل مربوط به درجه سختی را بررسی خواهند کرد. به این معنی که ممکن است شاهد اضافه شدن درجه سختی به نوعی خاص و منحصر به فرد به بازی Sifu باشیم.

 

بازی Sifu با یک اقدام جذاب تاریخ انتشاری زودهنگام دریافت کرد و حالا در تاریخ 8 فوریه سال 2022 (19 بهمن 1400) برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

 

نظر شما در رابطه با بازی Sifu چیست؟

برای دنبال کردن اخبار مربوط به این عنوان با ما همراه باشید.

برچسب ها: Sifu, پلی استیشن 5
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.