بازی Final Fantasy 7 Rebirth قرار است به روشهای مختلف تجربه فوقالعاده بازی Final Fantasy 7 Remake را بهبود دهد و بهنظر میرسد که ستینگ جهان باز این عنوان بیشترین پیشرفت را نسبت به نسخه قبلی خواهد داشت. سازندگان بازی Final Fantasy 7 Rebirth جهان این بازی را «یک نقشه یکپارچه که دقیقا جهان بازی اصلی را تداعی میکند» توصیف کردهاند، اما این نقشه دقیقا چه ساختاری دارد و باید انتظار چه محتویاتی در آن داشته باشیم؟
نائوکی هاماگوچی (Naoki Hamaguchi)، کارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth، اخیرا مقایسه جالبی برای درک بهتر نقشه این عنوان انجام داده است. به گفته هاماگوچی، تجاربی که تیم سازنده در طراحی نقشه جهان باز بازی Final Fantasy 15 به دستآورد به توسعه بازی Final Fantasy 7 Rebirth کمک بزرگی کردند، اما عناوین دیگری مثل بازی The Witcher 3 و سری بازی Horizon هم روی طراحی این دنیا تاثیرگذار بودند.
«ما همیشه به بازیهایی که از توسط خودمان یا دیگران منتشر میشوند با دقت نگاه میکنیم. تجربهای که از توسعه بازی Final Fantasy 15 کسب کردیم کمک بزرگی برایمان بود، اما این تمام منبع الهام ما نبود. شخصا طرفدار بزرگ مجموعه The Witcher و مجموعه Horizon هستم و به همین دلیل درسهای مهمی از بخشهای بینقص این دو بازی گرفتیم. البته تاثیر خودمان را هم روی جهان منحصر به فرد Final Fantasy 7 میگذاریم.»
پیش از این کمپانی Square Enix اعلام کرده بود که محتویات فرعی بازی Final Fantasy 7 Rebirth حدودا دوبرابر خط داستانی اصلی هستند و تجربه تمام مراحل اصلی و فرعی آن احتمالا بیشتر از 100 ساعت طول خواهد کشید.
بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ 29 فبریه 2024 (10 اسفند) برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.