نسخه‌ جدید بازی Battlefield واقعی‌ترین تخریب‌پذیری را خواهد داشت

نسخه‌ جدید بازی Battlefield واقعی‌ترین تخریب‌پذیری را خواهد داشت

حاتم حیدری حاتم حیدری
3 ماه و 4 روز پیش

استودیو Ripple effect که قبلتر با نام DICE LA شناخته می‌شد در حال کار روی نسخه بعدی بازی Battlefield است و تلاش دارد تا به واقعی ترین تخریب پذیری ممکن در صنعت بازی برسد. (چندی پیش اعضای سابق استودیو Dice با بازی The Finals توانستند تخریب پذیری محیط بازی را به سطح بسیار با کیفیت و بالاتری برسانند.) طبق یک اگهی استخدام ثبت شده در بخش  کارگردان VFX و مشاهده شده توسط  Tech4gamers مشخص می‌کند که استودیو توسعه دهنده در حال جستجو برای یک هنرمند ارشد 3D برای ساخت واقعگرایانه ترین تخریب پذیری در صنعت بازی است.

 

استودیو Ripple effect یکی از چند استودیویی است که در حال حاضر روی بازی Battlefield کار می‌کند و پس از عملکرد ناامید کننده بازی BAttlefield 2042 در زمان عرضه، ساختار توسعه‌ را دوباره بازسازی کرده‌است. استودیو DICE نیز در حال تولید یک تجربه تازه برای نسخه بعدی است و در ساخت بخش تکنفره داستانی نسخه بعد نیز خدمت خواهد کرد، در کناراستودیو تازه تاسیس RIdline game  که توسط یکی از خالقان سری HALO یعنی مارکوس لتو ایجاد شده است.

 

طبق گفته EA استودیو Ripple effect در حال کار بر روی یک تجربه خالص و تازه از سری است که مکمل نسخه‌های پایه و اصلی مجموعه خواهد بود. در دسامبر سال 2021 نیز شرکت EA اعلام کرد که دنبال ایجاد یک جهان متصل و یکپارچه از بازی Battlefield است و خواستار تغییرات عمده در ساختار بازی است. 

 

بعد از این اتفاقات اسکار گابریلسون مدیر کل سابق استودیو DICE به طور کلی شرکت EA را ترک کرد و آقای وینس زامپالا بنیانگذار استودیو Respawn و infinty ward وظیفه نظارت کلی بر بازی Battlefield را برعهده گرفت.

 

نظر شما درباره آینده بازی Battlefield چیست؟ آیا صرفا تخریب پذیری بیشتر می‌تواند به تنهایی عامل موفقیت و بازگشت این فرانچایز باشد؟ با ما به اشتراک بگزارید.

برچسب ها: Battlefield 2042, Battlefield
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.