آشنایی با بخش پیام ها در پلی استیشن 4

آشنایی با بخش پیام ها در پلی استیشن 4

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 10 ماه پیش

یکی از ویژگی‌های کنسول پلی استیشن 4 که عمدتا نادیده گرفته می‌شود، قابلیت ارسال و دریافت کانال بین کاربران این کنسول است. سونی با اعمال این بخش در کنسول جدید خود، قصد داشته تا تجربه بازی کردن را به تجربه‌ای اجتماعی‌تر و تعاملی‌تر تبدیل کند. در ادامه، نگاهی به این بخش و قابلیت‌های آن می‌اندازیم.


بخش پیام‌های پلی استیشن با نام Messages در منوی بالای صفحه اصلی به چشم می‌خورد. در بخش پیام‌ها، چکیده‌ای از پیام‌های مختلفی که داشته‌اید، مشاهده می‌کنید.


برای فرستادن یک پیام جدید، روی گزینه Create Message بزنید.


اکنون باید مخاطب یا مخاطبین مورد نظر خود را انتخاب کنید. در پلی استیشن، هر مکالمه در واقع حکم یک گروه را دارد و می‌توانید با اضافه کردن مخاطبین بیشتر، گروه خود را توسعه دهید.


اکنون شما در مکالمه خود هستید و می‌توانید افراد حاضر در مکالمه را ببینید. اگر با مخاطب خود تعامل زیاد دارید، با فشار دادن دکمه Options و انتخاب گزینه Add to Favorites می‌توانید او را به مخاطبان محبوب خود اضافه کنید.


اگر مخاطب شما در حال بازی کردن باشد، در قسمت Now Playing قابل مشاهده است.


در قسمت Messages می‌توانید به پیام دادن مشغول باشید. شما می‌توانید از اموجی و استیکر نیز در پلی استیشن استفاده کنید.


همچنین، Messages از اسکرین شات‌های شما از بازی‌ها و پیام صوتی نیز پشتیبانی می‌کند. اگر هنگام بازی مشغول استفاده از یک هدست یا هندزفری هستید، پیشنهاد ما این است که پیام صوتی بفرستید. برای راحتی در نوشتن پیام، توصیه می‌کنیم که یک کیبورد برای DualShock خود بخرید.


شما در هر لحظه می‌توانید افراد بیشتری به گروه خود اضافه کنید و سپس یک اونت یا پارتی را ایجاد کنید تا با دوستان خود بازی کنید. در آینده بیشتر به این دو موضوع خواهیم پرداخت.


در قسمت Group Settings، می‌توانید تنظیمات گروه خود را مشاهده کنید که شامل تغییر نام و عکس گروه می‌شوند.


توجه داشته باشید که پلی استیشن برای پیام‌رسانی، یک اپلیکیشن اختصاصی به نام PS Messages دارد که می‌توانید آن را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید یا لینک دانلود آن را در همین صفحه دریافت کنید.


کار کردن با این اپلیکیشن به مراتب ساده‌تر است و عملکردی مشابه یک پیام‌رسان رایج دارد اما فاقد قابلیت‌های تنظیمات گروه یا ایجاد پارتی و اونت است.


برچسب ها: ps4, از 0 تا 100
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.