آموزش: چگونه Saveهای بازی Destiny 2 را به پلتفرم دیگری انتقال دهیم

آموزش: چگونه Saveهای بازی Destiny 2 را به پلتفرم دیگری انتقال دهیم

محمد مهدی مبارکی محمد مهدی مبارکی
4 سال و 8 ماه و 7 روز پیش

بازی Destiny 2 از حالا میزبان ویژگی به نام Cross-Saving است که این امکان را با بازیکنان می‌دهد تا بین تمام پلتفرم‌ها، اطلاعاتشان را منتقل و بازی کنند. با اینکه کراس-پلی در این بازی امکان پذیر نیست، اما همین موضوع نیز یک مرحله رو به جلو بسیار عالی برای طرفداران بازی است. به معنای دیگر، به عنوان مثال شما بسته Shadowkeep and New Light و یا Forsaken را خریداری می‌کنید؛ این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که از این بسته بر روی تمام پلتفرم‌هایی که به حساب شما متصل هستند فعال شود.

 

چگونه کراس-سیو انجام دهیم؟

در ابتدا، وارد سایت شوید و با انتخاب گزینه Sing In به یکی از سرویس‌های Xbox Live، PSN، Battle.net و Steam، که بستگی پلتفرمی که خودتان بر روی آن بازی را دارید؛ وارد شوید. در این مرحله صرفا باید وارد حساب‌های کاربریتان شوید که ساده است. اما برای دو پلتفرم Steam و Battle.net کمی پیچیده‌تر است که این پیچیدگی به خاطر حساسیت‌ بالا این دو سرویس است. اگر از دو سرویس یاد شده استفاده می‌کنید و بازی را بر روی یکی از آن‌ها خریداری کرده‌اید؛ کافیست از موانع امنیتی که اغلب با چند تایید مختصر حل می‌شود گذر کنید.

 


در مرحله بعد باید مشخص کنید که می‌خواهید کدام حساب را به عنوان حساب اصلی معرفی کنید. در این مرحله، کسانی که بازی Destiny 2 را بر روی دو پلتفرم و سیستم عامل خریدرای و بازی کرده‌اند؛ باید تصمیم بگیرند که کدام یک را به عنوان حساب اصلی معرفی کنند.

در اینجا پیشنهاد می‌شود حسابی که روی آن در سطح بالا‌تری هستید و تجهیزات بهتری را دارید به عنوان حساب اصلی به سیستم معرفی کنید.

 


باری دیگر شایان ذکر خواهد بود این امکان کراس-سیو است؛ و نه کراس-پلی. به همین دلیل تنها سطح، تجهیزات و ماموریت‌هایی را که انجام داده‌اید می‌توانید بر روی پلتفرم‌هایتان به اشتراک بگذارید. 

برچسب ها: آموزش
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.