گارانتی و شرایط کپی خور


نحوه استفاده از کنسول، کپی خور و شرایط گارانتی کنسول‌ها در «ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها»:



شرایط استفاده از کنسول کپی خور شده (بازی دار)

- دستگاه به‌هیچ‌وجه نباید به اینترنت متصل شود. 

- به‌هیچ‌وجه نباید کارتریج یا دیسک درون دستگاه قرار گیرد.

- اگر قبل از اقدام برای کپی خور شدن، روی دستگاه بازی ریخته شده باشد، شرکت هیچ مسئولیتی را بابت باقی ماندن آن‌ها (بازی‌ها، فایل‌های Save، عکس‌ها، برنامه‌ها، تم‌ها و ...)  روی کنسول نمی‌پذیرد و تمامی اطلاعات موجود روی دستگاه قبل از ریختن بازی پاک خواهد شد. 

- اگر کنسول شما قبل از مراجعه برای بازی ریختن بن شده باشد، تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها هیچ مسئولیتی بابت ریختن بازی روی این کنسول یا تعمیر آن نمی‌پذیرد. 

- در صورتی که قوانین (مانند اتصال به اینترنت یا گذاشتن دیسک بازی اورجینال) را رعایت نکنید و این اقدام منجر به بن شدن کنسول شود، تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها هیچ مسئولیتی بابت ریختن بازی روی این کنسول یا تعمیر آن نمی‌پذیرد. 

- در صورتی که قوانین (مانند اتصال به اینترنت یا گذاشتن دیسک بازی اورجینال) را رعایت نکنید و این اقدام منجر به قفل بازی‌ها شود، دوباره کنسول شما شامل هزینه اولیه کپی خور و ریختن بازی خواهد شد.

- در صورتی که بازی توسط مشتری پاک شود، بازی به‌صورت تکی نصب نمی‌شود و هزینه کپی‌خور و ریختن بازی به‌صورت کامل دریافت خواهد شد.

- در صورت آسیب رسیدن به کنسول ناشی از Initialized کردن کنسول (بازگرداندن به حالت کارخانه) توسط مشتری، تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها هیچ مسئولیتی به‌عهده نمی‌گیرد.

- در صورت آسیب رسیدن به هارددیسک دستگاه، تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها هیچ مسئولیتی به‌عهده نمی‌گیرد.




شرایط ۱۰ روز مهلت تست رایگان

دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید، دارای ۱۰ روز ضمانت تعویض است. 

- بروز هرگونه عیوب ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی و ریختن مایعات دستگاه را از تعهد تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها خارج می‌کند. 

- هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی می‌شود و تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

- هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است. 

- در صورت بروز مشکل برای دستگاه ، تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی  ذخیره شده در دستگاه نخواهد داشت. 

- در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها خارج می‌شود.

- در صورت نبود جایگزین یکسان و عدم موجودی کالا در انبار، طبق توافق با مشتری، با مدل شبیه و هم‌تراز با آن (بدون الزام به رنگ و طرح خاص و سری ساخت) تعویض خواهد شد.

- در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است. 

- در صورت ریختن بازی بر روی دستگاه توسط افراد  غیر، خدمات دستگاه خارج از تعهدات تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها است .

-  بن شدن دستگاه و یا تاثیرات منفی ناشی از اجرا بازی های اکانتی و کپی و موارد مشابه  جز تعهدات تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها نیست.  

- برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب، مدت زمان ۴۸ ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از هماهنگی با مشتری صورت گیرد.



شرایط گارانتی خدمات

دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید، دارای ۱۲ و ۲۴ ماه ضمانت تعمیر است. 

- بروز هرگونه عیوب ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی و ریختن مایعات دستگاه را از تعهد تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها خارج می‌کند. 

- هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی می‌شود و تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

- هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است.

- کلیه لوازم جانبی داخل دستگاه از قبیل هدفون، کنترلر، کابل‌ها و ... در تعهد تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها نیست. 

- در صورت بروز مشکل برای دستگاه ، تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی  ذخیره شده در دستگاه نخواهد داشت. 

- در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها خارج می‌شود. 

- در صورتی که دستگاه غیرقابل تعمیر باشد، تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها نسبت به تعویض آن با یک دستگاه نو اقدام خواهد کرد. (نکته: در صورت نبود جایگزین یکسان و عدم موجودی کالا در انبار، طبق توافق با مشتری، با مدل شبیه و هم‌تراز با آن (بدون الزام به رنگ و طرح خاص و سری ساخت) تعویض خواهد شد.)

- در صورت استفاده از گارانتی خدمات، مدت زمان باقی‌مانده برای مشکلات دیگر دستگاه قابل استفاده است. (نکته: تاریخ شروع گارانتی از تاریخ فاکتور است.)

- در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است. 

- در صورت استفاده نادرست از پورت های دستگاه به صورتی که توسط خود مشتری  خراب شده باشد خارج از تهدات تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها است.

- در صورت ریختن بازی بر روی دستگاه توسط افراد  غیر،  خدمات دستگاه خارج از تعهدات تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها است .

-  بن شدن دستگاه و یا تاثیرات منفی ناشی از اجرا بازی های اکانتی و کپی و موارد مشابه  جز تعهدات تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها نیست.  

- برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب، مدت زمان ۴۸ ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از هماهنگی با مشتری صورت گیرد.



شرایط گارانتی تعویض

دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید، دارای ۱۲ و ۲۴ ماه ضمانت تعویض است. 

- بروز هرگونه عیوب ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی و ریختن مایعات دستگاه را از تعهد تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها خارج می‌کند. 

- هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی می‌شود و تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

- هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است. 

- کلیه لوازم جانبی داخل دستگاه از قبیل هدفون، کنترلر، کابل‌ها و ... در تعهد تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها نیست. 

- در صورت بروز مشکل برای دستگاه، تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی  ذخیره شده در دستگاه نخواهد داشت. 

- در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها خارج می‌شود. 

- در صورت نبود جایگزین یکسان و عدم موجودی کالا در انبار، طبق توافق با مشتری، با مدل شبیه و هم‌تراز با آن (بدون الزام به رنگ و طرح خاص و سری ساخت) تعویض خواهد شد.

- در صورت استفاده از گارانتی تعویض، دستگاه جدیدی که به مشتری تحویل داده می‌شود، فقط شامل ۱۰ روز گارانتی تست رایگان خواهد بود.

- در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است. 

- در صورت ریختن بازی بر روی دستگاه توسط افراد  غیر  ,  خدمات دستگاه خارج از تعهدات تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها است.

- در صورت استفاده نادرست از پورت های دستگاه به صورتی که توسط خود مشتری  خراب شده باشد خارج از تهدات تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها است.

- هدست واقعیت مجازی Meta Quest 2 با پنج پیکسل سوخته یا کمتر، شامل گارانتی نمی‌شود.

-  بن شدن دستگاه و یا تاثیرات منفی ناشی از اجرا بازی های اکانتی و کپی و موارد مشابه  جز تعهدات تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها نیست.

- برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب، مدت زمان ۴۸ ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از هماهنگی با مشتری صورت گیرد.



شرایط گارانتی کنترلرها

کنترلرها با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید، دارای ۱۲ ماه ضمانت خدمات هستند.

- بروز هرگونه عیوب ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی و ریختن مایعات دستگاه را از تعهد تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها خارج می‌کند. 

-کنترلرهای هدست واقعیت مجازی Meta Quest 2 شامل گارانتی نمی‌شوند.

- هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی می‌شود و تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

- هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است.

- در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها خارج می‌شود. 

- در صورتی که دستگاه غیرقابل تعمیر باشد، تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها نسبت به تعویض آن با یک دستگاه نو اقدام خواهد کرد. (نکته: در صورت نبود جایگزین یکسان و عدم موجودی کالا در انبار، طبق توافق با مشتری، با مدل شبیه و هم‌تراز با آن (بدون الزام به رنگ و طرح خاص و سری ساخت) تعویض خواهد شد.)

- تاریخ شروع گارانتی از تاریخ فاکتور است.

- در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است. 

- برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب، مدت زمان ۴۸ ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از هماهنگی با مشتری صورت گیرد.


شرایط گارانتی و خدمات pspro PC

خدمات رایگان پی‌اس‌پرو:

اسمبل رایگان کیس و نصب رایگان دیتای بازی در زمان خرید


شرایط گارانتی و خدمات ۱۲۰ روزه‌س پی‌اس‌پرو (گارانتی ۱۲۰ روزه‌ی حرفه‌ای):

۱- ضمانت تعویض کامل تمامی قطعات در صورت خرابی که مطابق ضوابط شرکت‌های گارانتی‌کننده‌ باشد.

۲- یکبار سرویس دوره‌ای رایگان اعم از تعویض خمیر سیلیکون، غبارزدایی و تمیزکاری

۳- بررسی و عیب‌یابی نرم افزاری رایگان


شرایط گارانتی و خدمات ۱۸ ماهه‌ی‌ طلایی

۱- ضمانت تعویض کامل تمامی قطعات در صورت خرابی که مطابق ضوابط شرکت‌های گارانتی‌کننده‌ باشد.

۲- سرویس دوره‌ای رایگان در هر شش ماه اعم از تعویض خمیر سیلیکون، غبارزدایی و تمیزکاری

۳- بررسی و عیب‌یابی نرم افزاری رایگان


شرایط گارانتی تعویض و خدمات ۱۸ ماهه‌ی‌ پلاتینیوم

۱- ضمانت تعویض کامل تمامی قطعات در صورت خرابی توسط فروشگاه پی‌اس‌پرو

۲- سرویس دوره‌ای رایگان در هر شش ماه اعم از تعویض خمیر سیلیکون، غبارزدایی و تمیزکاری

۳- بررسی و عیب‌یابی نرم افزاری رایگان


موارد زیر شامل گارانتی نمی‌شوند:

- هر گونه ضربات فیزیکی ناشی از شکستگی و غیره

- خسارت ناشی از رطوبت و آتش سوزی و ...

- آسیب ناشی از فعالیت‌هایی چون ماین رمزارز، اورکلاک کردن کامپیوتر و ...

*مواردی که شامل گارانتی پی‌اس‌پرو نمی‌شود شامل ضربات فیزیکی/ شکستگی، خسارت ناشی از خیس‌خوردگی یا عیوب ناشی از ماین‌ کردن و اورکلاک شدن پی‌سی.