سازنده بازی Skull and Bones باور دارد که کاربران از تجربه بازی خسته نخواهند شد

سازنده بازی Skull and Bones باور دارد که کاربران از تجربه بازی خسته نخواهند شد

رضا مدرسی رضا مدرسی
3 ماه و 1 روز پیش

وقتی حرف از بازی‌های سرویس محور است، گویا همیشه به اندکی خوش‌بینی هم نیاز داریم تا باور کنیم که این بازی عملکرد بدی نخواهد داشت، مخصوصا وقتی که نگران محتوای بعد از انشار بازی هم باشیم و مخصوصا وقتی بازی مورد بحث‌مان بازی Skull and Bones باشد. این بازی از ابتدای شروع مرحله توسعه و معرفی با مشکلات مختلفی رو به رو بود، از تاخیرهای زیاد و ریبوت‌های متعدد، تا ترک استودیو توسط اعضای کلیدی. حال اینکه یوبی‌سافت چگونه می‌خواهد این بازی را به عرضه برساند و به شکل صحیح از آن پشتیبانی کند، به بحث و جدل نیاز خواهد داشت.

 

یکی از سازندگان بازی Skull and Bones از همان افرادی است که باور زیادی به بازی خودشان دارد و فکر می‌کند که فرمول ساخت محصول‌شان خوب بوده. نیون دراوینسکی (Neven Dravinski)، از تهیه‌کنندگان بازی که اخیرا با رسانه Well-Played صحبت داشته، در مصاحبه خود گفته که «اعضای تیم توسعه بازی Skull and Bones با قدرت دو چندان در حال کار روی چیزهایی بودند که تجربه بازی را عالی می‌سازند»، و همچنین مطمئن هستند که بازی ارزش تکرار زیادی خواهد داشت. او در صحبت‌های خود گفته:

«چیزهایی که بازی را عالی‌تر می‌سازند را با قدرت دو چندان توسعه می‌دهیم، و واقعا روی جنبه‌های مثبت تمرکز کرده‌ایم، چیزهایی مثل جهان‌پردازی، مبارزات دریایی، تعهد به خوب بودن بخش کوآپ، سیستم اقتصادی و پیشرفت در بازی. احساس می‌کنیم که مواد اولیه لازم برای خلق سرگرمی بیشتر و محتوای درگیرکننده را داریم تا مردم مدام برای تجربه بازی به بازی Skull and Bones باز گردند.

ما همچنین به اعتیادآورکننده ساختن بازی‌مان نیز باور داریم، و هر روز ایده‌های جذاب‌تر در استودیو مورد بحث قرار می‌گیرند، برای مثال خلق تجربه‌های جدید و به اشتراک گذاشتن ایده‌ها با کامیونیتی بازی. این مورد به ارزش تکرار بازی اضافه خواهد کرد.»

او همچنین گفت که به ارزش بازخورد بازیکنان واقف هستند، و به لطف رابطه‌ای که توانسته‌اند با هواداران ایجاد کنند، تیم توسعه بازی Skull and Bones همین الان هم در ارتباطی تنگاتنگ با طرفداران است و بازی را به همان سمتی سوق می‌دهد که کامیونیتی بخواهد.

او در ادامه گفت: «در برنامه‌های داخلی سرمایه گذاری کردیم، در مرحله آزمایش بازی توسط بازیکنان هم سرمایه‌گذاری کردیم، بتاهای مختلف برگزار کردیم، اما این همه، اطلاعات ارزشمندی هستند که به ما کمک خواهند کرد که چیزی که دلیل بازگشت مردم به بازی باشند را درست کنیم.»

یوبی‌سافت اخیرا برنامه‌های خود برای محتوای بعد از انتشار بازی Skull and Bones تا یک سال آینده را اعلام کرده بود، که مشخص شد در جریان این به‌روزرسانی‌ها، واقعه‌های داخل جهان (World Event)، اربابان دزد دریایی جدید، و هیولاهای دریایی مختلف به بازی اضافه شوند. 

یک بتای عمومی از بازی Skull and Bones از تاریخ هفت الی 11 فورویه (18 الی 22 بهمن ماه) در دسترس تمام پلتفرم‌ها خواهد بود. خود بازی در تاریخ 16 فوریه (27 بهمن ماه) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

برچسب ها: Skull and Bones
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.