به تازگی تایید شد که شرکت Ubisoft پروژه جهان باز خود با نام بازی Skull and Bones، که انتشار آن چند بار به تاخیر افتاده بود، را به عنوان بازیای با خدماترسانی زنده (live-service games) ریبوت خواهد کرد.
این خبر اول در سایت VGC منتشر شد. بازی Skull and Bones ابتدا در سال 2017 به عنوان ساخته جدید یوبیسافت سنگاپور معرفی شد. قرار بود Ubisoft در روند تولید این عنوان، عناصر اصلی بازی Assassin’s Creed Black را پرورش دهد و با ملاک قرار دادن سیستم حمل و نقل و مبارزه دریایی آن بازی، بازی جدیدی را بر اساسش تولید کند.
پس از اینکه بازی Skull and Bones به طرز اسرارآمیزی چند سال از پروژههای Ubisoft پاک شده بود، به تازگی اعلام شد که این استودیو قصد دارد این بازی را با الگوی خدمترسانی زنده ریبوت کند.
منابع مختلفی به سایت VGC اطلاع دادند که بازی Skull and Bones در توسعه هویت اختصاصی خود دچار مشکل شد، به همین دلیل در سال گذشته، Ubisoft برای جدا کردن این بازی از بازیهایی مانند بازی Assassin’s Creed و بازی Watch Dogs اقدام به ریبوت کردن این بازی کرد. همچنین گفته شد که طراحی این بازی به شدت به سمت بازیای با خدمترسانی زنده کشیده شده است. این موضوع به این معنی است که روند داستان بازی بر اساس تعامل بازیکنان با آن ساخته خواهد شد.
به نظر مسیر تولید این بازی به شدت از بازی Fortnite تاثیر پذیرفته است. استودیوی Ubisoft سنگاپور قصد دارد بازیای بسازد که برای جامعه بزرگی از بازیکنان جذاب باشد و بر خلاف عناوینی مثل بازی Rainbow Six: Siege و بازی Division 2 فضای رقابتیای نداشته باشد.
با وجود اینکه بازی Skull and Bones لیست بازیهای هفتگی Ubisoft Forward قرار نگرفت، احتمالا این بازی یکی از بازیهای AAA امسال خواهد بود.