داستان بازی Assassin’s Creed Valhalla ماجراهای یورش وایکینگها به انگلستان و جست و جو برای یافتن مکانی به منظور استقرار و توسعه ساخت و ساز را شرح خواهد داد.
همانطور که ذکر شد ماموریتهای فرعی بازی Assassin’s Creed Valhalla مانند دو نسخه پیشین نبوده و دلیل خالی بودن جای آنها توسط تیم توسعهدهنده بازی شرح داده شده است. کارگردان داستانی بازی؛ داربی مکدویت (Darby McDevitt)، در مصاحبهای با وبسایت Gamespot توضیح داد که خط داستانی بازی Assassin’s Creed Valhalla گستردهتر از سایر نسخهها بوده و پیچشهای داستانی بزرگتری را در بر خواهد داشت. در واقع خط داستانی اصلی بازی دارای کارگردانی گستردهتری است اما کشف سایر بخشها و زوایای فرعیتر داستان برعهده بازیکنان خواهد بود.
مکدویت در ادامه افزود دریافت ماموریتهای جانبی از افراد محلی توسط یا غاصب و متخاصم چندان معقول به نظر نمیرسد. طبق گفته مکدویت، ایور، شخصیت اصلی بازی راه درازی برای کسب اعتماد محلیها و تغییر زاویه دید آنها نسبت به وایکینگها در پیش دارد.
مکدویت در رابطه با محتویات فرعی بازی وارد جزئیات نشد اما از صحبتهایش چنین برمیآید که تمرکز بازی Assassin’s Creed Valhalla روی گشت و گذار و جست و جو در دنیای بازی و یافتن ماموریتها و محتویات داستانی فرعی خواهد بود. ما بخشی از این المانها را در تریلر گیمپلی که دیروز منتشر شد مشاهده کردیم. در این تریلر ما یک گربه را برای ملحق شدن به گروه تهاجمی خود قانع کردیم.
این رویکرد دستیابی به محتویات فرعی جالب به نطر میرسد مخصوصاً زمانی که متوجه میشویم بازی Assassin’s Creed Valhalla از بازی The Witcher 3 The Wild Hunt الهامات زیادی گرفته است.
بازی Assassin’s Creed Valhalla در تاریخ 17 نوامبر سال 2020 (27 آبان 98) برای تمامی کنسولهای اصلی نسل فعلی و نسل بعدی به همراه پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.