سازندگان بازی The Witcher 3 استودیو مستقل جدیدی تاسیس کردند

سازندگان بازی The Witcher 3 استودیو مستقل جدیدی تاسیس کردند

آرین صفری آرین صفری
2 سال و 2 ماه و 10 روز پیش

استودیو Rebel Wolves، نام توسعه دهنده‌ای جدید است که عمدتا توسط توسعه دهندگان سابق استودیو CD Projekt Red تشکیل شده است.این استودیو توسط کنراد توماشکیویچ (Konrad Tomaszkiewicz) تاسیس شده است که در اولین پروژه خود نقش مدیر عامل و کارگردان را بر عهده خواهد داشت. توماشکیویچ پیش از این کارگردان بازی The Witcher 3 و مدیر تولید و کارگردان ثانویه بازیCyberpunk 2077  بود.

 

در ماه مه سال گذشته گزارش شد که توماشکیویچ پس از اتهامات مربوط به بدرفتاری با کارکنان، استودیو CD Projekt RED را ترک کرد. جالب اینجاست که در بیانیه مطبوعاتی این استودیو گفته شده است که «هدف اصلی این استودیو این است که حلاقیت کارکنان را در یک تیم دوستانه آزاد کند و هر شخص نقش خود را به راحتی ایفا می‌کند.» وبسایت رسمی این استودیو نیز بر این نکته تاکید دارد. در مشخصات وبسایت نوشته شده است که «تیم بر هر چیز دیگری ارجعیت دارد؛ زیرا افراد شاد بازی‌های بهتری می‌سازند. بازی‌هایی که بازیکنان خواهان آنان هستند و لیاقیتش را دارند، به همین سادگی!» انصاف، کار تیمی و صراحت به عنوان ارزش‌های اصلی این استودیو برجسته شده‌اند. این در حالی است که یکی از اهداف اصلی این استودیو ایجاد تیمی است که در آن توسعه دهندگان بتوانند با یک هدف مشترک و حس رقابت سالم پیشرفت کنند.

 

مطالب مرتبط:

شایعه: بازی The Witcher 4 در دست ساخت است 

استودیو CD Projekt RED به زودی توسعه دو بازی بزرگ را آغاز می‌کند

سازندگان بازی The Witcher 3 استودیو مستقل جدیدی تاسیس کردند
بنیانگذاران کنراد توماشکیویچ (چپ) و یاکوب سامالک (راست).عنوان

 

از دیگر توسه دهندگانی که درحال حاضر بخشی از تیم استودیو Rebel Wolves هستند می‌توان به دانیل سادوسکی (Daniel Sadowski)، کارگردان بخش طراحی بازی The Witcher 1، یاکوب سامالک (Jakub Szamałek)، کارگردان روایت و نویسنده اصلی بازی The Witcher 3 و بازی Cyberpunk 2077، تامارا زاوادا (Tamara Zawada)، کارگردان بخش انیمیشن بازی‌ The Witcher 3 و بازی Shadow Warrior 2، بارتومی گاول (Bartłomiej Gaweł) کارگردان هنری بازی The Witcher 1، بازی The Witcher 2 و بازی The Witcher 3، مایکل بوریکا (Michal Boryka) مدیر مالی و رابرت مورزینوفسکی (Robert Murzynowski) رئیس استودیو اشاره کرد.

 

با توجه به استعدادهایی که درحال حاضر در این تیم وجود دارد، جای تعجب نیست که تمرکز اصلی آن‌ها توسعه بازی‌های نقش آفرینی باشد. در واقع به‌نظر می‌رسد که این استودیو به دنبال ایجاد انقلابی در سبک نقش آفرینی باشد. در وسایت این استودیو آمده است:« ما عاشق این بازی‌ها هستیم. دهه‌ها است که آن‌ها را بازی می‌کنیم و توسعه می‌دهیم. ولی اکنون می‌خواهیم یک قدم جلوتر برویم. عناوین ما مبتنی بر کیفیت و نوآوری خواهند بود. ما نمی‌خواهیم یک بازی معمولی بسازیم، بلکه خواهان ساخت عنوانی انقلابی هستیم. ما در زمینه‌های خود تخصص داریم و به توانایی‌های خود اطمینان داریم و درباره کاری که می‌خواهیم انجام دهیم بسیار مشتاق هستیم.»

 

اولین بازی این استودیو عنوانی نقش آفرینی با فضایی تاریک خواهد بود که برای کامپیوتر و «کنسول‌های نسل بعد» ساخته می‌شود. به احتمال زیاد منظور از کنسول‌های نسل بعد این است که این بازی تنها برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس ساخته خواهد شد. این بازی به عنوان «اولین عنوان از یک حماسه» توصیف شده است، ام به غیر از اینکه این بازی روی موتور Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد، جزئیات دیگری در دسترس نیست. این استودیو در حال حاضر در حال جذب نیرو برای ساخت اولین پروژه خود است.

 

 

توماشکیویچ، در بیانه‌ای مطبوعاتی گفت: «برای همه ما در استودیو Rebel Wolves، بازی‌های ویدیویی همه همان چیزی بود حس می‌کردیم زاده شدیم تا آن‌ها را بسازیم، چیزی که در ژن ما ریشه دوانده است. من شخصا نمی‌توانم به‌درستی خوشحالی خود را ابراز کنم که با دوستانی که در این علاقه مشترک هستند همکار شدم. ما در حال توسعه یکم بازی هستیم و می‌خواهیم به گونه‌ای آن را بسازیم که باور داریم بازی‌ها باید به‌ این صورت ساخته شوند. ما می‌خواهیم سبک نقش آفرینی را با خلق داستان‌های فراموش نشدنی با برانگیختن احساسات عمیق در بازیکنان تکامل دهیم. در مجموع، ما این استودیو را به عنوان مکانی تصور می‌کنیم که در آن بازی سازان باتجربه می‌توانند اشتیاق خود را دوباره برانگیزند. جایی که می‌توانند روی هنر خود تمرکز کنند و عشق خود را در عنوان شگفت انگیز و جاه طلبانه سرازیر کنند. ما می‌خواهیم کوچک و چابک باقی بمانیم، جایی که مردم یکدیگر را بشناسند و به یکدیگر اهمیت دهند.»

 

در همین حال، یاکوب سامالک، کارگردان و نویسنده اصلی بازی گفت:« ما برای ایجاد بازی‌های فوق‌العاده، به دنبال روندها یا اعداد نخواهیم رفت. هدف ما به وضوح تعریف شده است: ایجاد بازی‌هایی به یاد ماندنی، روایت داستان‌هایی تکان دهنده و برانگیختن احساسات درونی بازیکنان. هنر نیاز به جاه طلبی دارد. من نمی‌خواهم یک بازی معمولی بسازم، بلکه می‌خواهم روی عناوینی کار کنم که بازیکنان آن را بخاطر بسپارند.»عکس بالا تنها چیزی است که این بازی نوپا در دسترس است. با توجه به این عکس می‌توان انتظار عنوانی شبیه به بازی The Witcher را داشت.

 

برچسب ها: Rebel Wolves, The Witcher 3
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.