معرفی شخصیت های Apex Legends

معرفی شخصیت های Apex Legends

محمدجواد عبداللهی‌ پور محمدجواد عبداللهی‌ پور
5 سال و 1 ماه و 28 روز پیش

در این قسمت از آموزش Apex Legends به معرفی شخصیت‌های بازی و تمام قابلیت‌های آن‌ها پرداخته‌ایم.  هریک از شخصیت‌های بازی Apex Legends قابلیت‌های منحصر به فردی دارند، با شناخت بهتر این قابلیت‌های می‌توانید قهرمان مورد نظرتان را بهتر انتخاب کنید.


بازی محبوب Apex Legends که این روز‌ها نامش بر سر زبان تمام بازیکنان جهان می‌چرخد، یک عنوان بتل رویال قهرمان محور است. قبل شروع هر مسابقه از بازی، شما به عنوان بازیکن باید بین چند قهرمان موجود یکی را انتخاب کنید و بعد وارد بازی شوید. هر کدام از این شخصیت‌ها قابلیت‌ها و ظاهر مخصوص به خودشان را دارند، یعنی هر کدام سه ابیلیتی اصلی منحصر به فرد را خواهند داشت و برای اینکه بدانید هر کدام از این قدرت‌ها دقیقا چه کاری را انجام می‌دهند و برای چه مواقعی مورد استفاده هستند. با راهنمای بازی Apex Legends  همراهمان باشید.




همانطور که می‌دانید در بازی Apex Legends بازیکنان، به 20 تیم سه نفره تقسیم می‌شوند. در این میان هر تیم می‌تواند تنها یکبار از یکی از قهرمان‌ها استفاده کند. در واقع هر تیم سه نفره، باید سه قهرمان متفاوت را در اختیار داشته باشد.


برخلاف تصور برخی بازیکن‌ها، تمامی این شخصیت‌ها که در بازی با نام Legend شناخته می‌شوند، توانایی‌هایی برابر دارند و تفاوت توانایی‌هایشان به معنای قدرتمندتر بودن یکی نسبت به سایر شخصیت‌ها نیست. همه این قهرمان‌ها توانایی‌هایی خاص دارند و هر کدام با سبکی خاص از بازی کردن، هماهنگ هستند. اولین قدم برای انتخاب یک قهرمان همین است که بدانید همه شخصیت‌ها در یک سطح قرار دارند.


اینطور که پیداست قرار است در جریان سال جاری سلاح‌های تازه و قهرمان‌های جدید به بازی اضافه شوند، اما در حال حاضر فقط هشت قهرمان داریم و قصد داریم تا تمام اطلاعاتی که برای انتخاب یک قهرمان نیاز دارید را، با هم بررسی کنیم تا بتوانیم تصوری از آنچه که قرار است با آن دست و پنجه نرم کنیم، داشته باشیم.



BANGALORE

BANGALORE در عمل مانند یک سرباز واقعی عمل می‌کند، در بازی Apex Legends این شخصیت می‌تواند یک قاتل واقعی باشد. اگر سبک بازیتان خشونت آمیز است و دوست دارید بدوید، شلیک کنید و به طور کلی، حمله کنید،‌ این قهرمان یک انتخاب خوب برای شما است.


Passive: Double Time

هنگامی که شلیک می‌کنید، یا به سمتتان شلیک می‌شود قهرمان سریع تر حرکت می‌کند، این قابلیت به طور خودکار فعال می‌شود.


Tactical: Smoke Launcher

با این قابلیت می‌توانید به راحتی محیط مورد نظرتان را پر از دود کنید. حواستان باشد که دشمنانتان هم می‌توانند در این دود مخفی شوند.


Ultimate: Rolling Thunder

با قدرت آلتیمیت BANGALORE میتوانید با دستور به یک توپخانه، محیطی وسیعی را مورد حمله هوایی قرار دهید. این قابلیت با تاخیر همراه است و به محض دستور دادن فعال نمی‌شود. 



BLOODHOUND

BLOODHOUND را می‌توانیم در کلاس scout (دیده‌بان) قرار دهیم. این شخصیت می‌تواند از پشت دیوار دشمنان را ببینید و اگر ردی از خودشان باقی بگذارند به راحتی می‌تواند رد آن‌ها را دنبال کند. نکته جالب اینجاست که تمامی این اطلاعات مختص به خود قهرمان نیست و هم‌تیمی‌ها هم قادر به دیدن دشمنان خواهند بود. BLOODHOUND یک قهرمان بسیار خوب برای کسانی است که با برنامه بازی می‌کنند و محتاطانه پیش می‌روند. با انتخاب BLOODHOUND شما کسی هستید که قبل از مبارزه تمام اطلاعات در رابطه با دشمنتان را در اختیار دارید.


Passive: Tracker

با انتخاب بلادهوند می‌توانید به طور خودکار رد پای دشمنانی را که تازه عبور کرده‌اند، ببینید.


Tactical: Eye of the Allfather

این قابلیت به شما امکان اسکن کردن یک محیط محدود را می‌دهد. اگر دشمنی در این محیط باشد، می‌توانید او را ببینید.


Ultimate: Beast of the Hunt

آلتیمیت BLOODHOUND به شما توانایی دیدن از پشت دیوار و تمامی آبجکت‌ها را می‌دهد. علاوه بر آن سرعت شما افزایش می‌یابد و دشمنانتان با نوار رنگی مشخص می‌شوند.



CAUSTIC

در بین قهرمان‌های بازی Apex Legends، شخصیت Caustic را می‌توان متخصص زهر دانست. او می‌تواند تله‌های دودزا بگذارد و دشمن‌ها را در یک محیط به دام بی‌اندازد، یا آن‌ها را به آرامی با وارد کردن زهر بکشد. اگر به صبر و حوصله‌تان ایمان دارید، CAUSTIC بهترین انتخاب برای شماست. شما می‌توانید کسی باشید که همه چیز را آماده می‌کند و در انتها مرگ دشمنانش را تماشا می‌کند.


Passive: Nox Vision

بعد از به دام انداختن دشمنان در گاز می‌توانید آن‌ها را ببینید. این قابلیت خودکار است.


Tactical: Nox Gas Trap

با این قابلیت می‌توانید یک تله از گاز خاصی که حمل می‌کنید بسازید و هر زمان که دوست داشتید، یک ابر زهر‌آلود بسازید.


Ultimate: Nox Gas Grenade

آلتیمیت CAUSTIC، به شما اجازه می‌دهد تا یک نارنجک زهر‌آگین پرتاب کنید، پس از پرتاب، محیط وسیعی را تحت تاثیر زهر قرار خواهید داد. 



GIBRALTAR

GIBRALTAR یک دیوار در مقابل دشمنان و یک سپر محافظ برای هم تیمی‌هایش است. این شخصیت حالتی کاملا دفاعی دارد اما در عین حال می‌تواند بدون خستگی مبارزه کند. اگر فداکار هستید و دوست دارید دوستانتان از زحماتتان با خبر شوند، GIBRALTAR یک گزینه بسیار مناسب است. با انتخاب این قهرمان می‌توانید به راحتی از دوستانتان محافظت کنید.


Passive: Gun Shield

هنگامی که هدفی را نشانه می‌گیرید، یک سپر محافظ در مقابلتان تشکیل می‌شود. این قابلیت خودکار است.


Tactical: Dome of Protection

با این قابلیت می‌توانید یک سپر حباب شکل را به مدت 15 ثانیه تشکیل دهید. هر کسی که داخل این سپر باشد از گلوله‌های دشمن در امان خواهد بود.


Ultimate: Defensive Bombardment

آلتیمیت این شخصیت محیط اطرافتان را با خمپاره‌ برای مدتی کوتاه پاکسازی می‌کند.



LIFELINE

در این میان برای اولین بار شاهد حضور یک قهرمان درمانگر در یک بازی بتل رویال هستیم. LIFELINE می‌تواند در میدان نبرد، همراهانش را درمان کند. قابلیت خاص این شخصیت به وجود آوردن آیتم‌های خاص برای ادامه بازی است. LIFELINE شخصیتی است که در همه حال حواسش به سایر اعضای تیم است و در آن میان هم از خودش دفاع می‌کند. این قهرمان می‌تواند به راحتی از خودش دفاع کند و در این مورد نشانه گیری خوب به کارتان می‌آید. اگر دوست دارید مواظب یارانتان باشید و برای پیروزی این کار را انجام می‌دهید، لایف لاین یک انتخاب بسیار مناسب است.


Passive: Combat Medic

هنگامی که سعی دارید دوستانتان را revive کنید، یک سپر از شما محافظت می‌کند. علاوه بر آن LIFELINE این کار را سریع تر از سایر قهرمان‌ها انجام می‌دهد.


Tactical: D.O.C. Heal Drone

با این قابلیت یک پهپاد را به سراغ یکی از دوستانتان می‌فرستید تا به طور مداوم او را درمان کند.


Ultimate: Care Package

آلتیمیت این قهرمان به شما اجازه می‌دهد تا یک بسته، پر از کمک‌های اولیه، زره و سایر تجهیزات را از آسمان برایتان بفرستند.



MIRAGE

در میان قهرمان‌های بازی Apex Legends یک تردست هم حضور دارد. MIRAGE می‌تواند از خودش بدل بسازد و به میدان مبارزه بفرستد، این بدل هم دشمنان و هم یارانتان را گول خواهد زد. اگر دوست دارید بر روی مغز دشمنتان تاثیر بگذارید و اعصابش را به بازی بگیرید، MIRAGE انتخابی مناسب برای شما است.


Passive: Encore!

هنگامی که MIRAGE بر زمین افتاده است و نیاز به کمک دارد، به طور خودکار یک بدل از خودش به جا می‌گذارد و برای حدود پنج ثانیه نامرئی می‌شود.


Tactical: Psyche Out

با این قابلیت می‌توانید یک بدل از خودتان بسازید و به سمت جلو بفرستید، اگر از این قابلیت خوب استفاده کنید، می‌توانید دشمنانتان را گیج کنید.


Ultimate: Vanishing Act

آلتیمیت MIRAGE به شما اجازه می‌دهد نامرئی شوید و در عین حال تعداد زیادی بدل از خودتان تولید کنید، اگر در مخمصه گیر افتاده‌اید این قدرت یک نعمت بزرگ است. 



PATHFINDER

PATHFINDER، یک ربات ردیاب است که دست برقضا در محیط بسیار سریع حرکت می‌کند. او می‌تواند از طناب و قلاب برای طی کردن مسیر طولانی استفاده کند و برای یارانش محیطی را بر روی نقشه اسکن کند. همین قابلیت‌ها او را به یک هدف سخت برای دشمنان تبدیل می‌کند. اگر دوست دارید با سرعت حرکت کنید و حمله‌های ناگهانی داشته باشید، PATHFINDER بهترین انتخاب برای شما است. 


Passive: Insider Knowledge

PATHFINDER survey beacon‌ها را در محیط بازی به طور خودکار اسکن می‌کند، و متوجه می‌شود که نقشه در مرحله بعد حول چه منطقه‌ای کوچک خواهد شد.


Tactical: Grappling Hook

با این قابلیت می‌توانید قلابی را به لبه‌های اطرافتان پرتاب کنید و خودتان را به سمت لبه بکشید.


Ultimate: Zipline Gun

آلتیمیت این قهرمان به شما اجازه می‌دهد تا با یک زیپ لاین مسیری را برای خود و همراهانتان باز کنید. 



WRAITH

WRAITH قهرمانی است که از موقعیت‌های حساس جان سالم به در می‌برد، این قهرمان سریع حرکت می‌کند و قدرت تلپورت دارد. WRAITH می‌تواند همیشه دشمنان را غافلگیر کند و همیشه یک قدم جلوتر است. اگر به خارج و وارد شدن مداوم از میدان نبرد علاقه دارید و دوست دارید گه گاهی هم در میدان تیر اندازی نباشید، WRAITH بهترین انتخابتان خواهد بود.


Passive: Voices from the Void

هنگامی که دشمنی WRAITH را نشانه بگیرد، او به طور خودکار، متوجه می‌شود.


Tactical: Into the Void

با این قابلیت می‌توانید برای چند لحظه نامرئی و دست نیافتنی شوید. فقط برای یک مدت کوتاه.


Ultimate: Dimensional Rift

آلتیمیت این قهرمان یک پورتال برای تمامی افراد تیم باز خواهد کرد، به وسیله این قدرت می‌توانید به سرعت در محیط حرکت کنید و دشمنانتان را دور بزنید.


شخصیت محبوب شما در این بازی کدام است؟


برچسب ها: آموزش Apex Legends, Apex Legends
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.