افزایش تعداد بازیکنان بازی The Witcher 3 پس از پخش سریال The Witcher

افزایش تعداد بازیکنان بازی The Witcher 3 پس از پخش سریال The Witcher

خشایار بهرامی خشایار بهرامی
4 سال و 4 ماه و 27 روز پیش

فصل اول سریال The Witcher به تازگی توسط شبکه استریم نتفلیکس منتشر شده و موفقیت و محبوبیت بالای آن تاثیر بسیار مثبتی را روی تعداد کاربران بازی The Witcher 3 ساخته استودیوی لهستانی CD Project Red داشته است. براساس گزارش منتشر شده توسط PlayTracker، بیش از ۴۸ هزار کاربر مختلف از طریق برنامه استیم به انجام این بازی به صورت همزمان پرداخته‌اند که همچین رکورد و رقمی پس از انتشار بسته الحاقی Blood and Wine در سال ۲۰۱۶ مشاهده نشده است.

بازی The Witcher 3 نزد کاربران کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز محبوبیتی مشابه با نسخه رایانه‌های شخصی را تجربه کرده است. گمان می‌رود که در جریان یک ماه اخیر نزدیک به یک میلیون بازیکن از طریق پلتفرم‌های مختلف این بازی را اجرا کرده‌اند که همچین رقمی پس از گذشت چهار سال و شش ماه از انتشار آن، واقعا چشم‌گیر است. گفتنی است که بازی‌های The Witcher و The Witcher 2: Assassin of Kings نیز محبوبیت زیادی نزد بازیکن‌ها کسب کردند و توانستند به رکورد پنج هزار بازیکن به صورت همزمان دست پیدا کنند؛ البته این رکورد بعدها به سه هزار بازیکن کاهش یافت.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۹ می ۲۰۱۵) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شده است و نسخه مخصوص کنسول نینتندو سوییچ نیز در ماه اکتبر پیش رو عرضه خواهد شد.

برچسب ها: The Witcher 3
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.