بازی Assassin's Creed RED دنیایی پویا خواهد داشت که حول بازیکن می‌چرخد

بازی Assassin's Creed RED دنیایی پویا خواهد داشت که حول بازیکن می‌چرخد

رضا مدرسی رضا مدرسی
1 سال و 7 ماه و 9 روز پیش

آینده بازی Assassin’s Creed کمی بیش از حدِ عادی، جالب به نظر می‌رسد. یوبی‌سافت در رویداد مخصوص این مجموعه از نسخه‌های متفاوتی پرده برداشت و دیدیم که در چند سال آینده، شاهد بازی‌های زیادی از این فرنچایز خواهیم بود که هر یک سبک مخصوص خود را خواهند داشت. برای مثال بازی Assassin’s Creed Mirage قرار است با تمرکز روی مخفی‌کاری توسعه پیدا کند و مدت زمان لازم برای کامل کردنش هم بیشتر از 20 ساعت نیست، در حالی که بازی Assassin’s Creed RED نقش آفرینی خواهد بود و احتمالا همانند سه نسخه اخیر مجموعهف مدت زیادی برای کامل کردنش لازم دارید. بازی Assassin’s Creed HEXE هم که نقش آفرینی نیست و می‌خواهد متفاوت‌ترین برداشت از کل مجموعه باشد.

 

حال می‌خواهیم اندکی در مورد بازی Assassin’s Creed با نام رمزی RED صحبت کنیم. جز اینکه بازی در ژاپنِ فئودال جریان دارد و شخصیت اصلی هم یک شینوبی است، دقیقا چه چیزی از این عنوان می‌دانیم و چه انتظاراتی از آن داریم؟ مارک الکسیس کوته (Marc-Alexis Cote) که از مدیران ارشد ناظر بر ساخت بازی Assassin’s Creed است، حرف‌های جالبی در این خصوص دارد که شاید برای هواداران هم جالب به نظر برسند.

 

او که این صحبت‌ها را در مصاحبه با رسانه VGC زد، می‌گوید که بازی Assassin’s Creed با نام رمزی RED همانند جهشی فنی در میان بازی‌های این فرنچایز خواهد بود و دوران سوم مجموعه را آغاز خواهد کرد. کوته می‌گوید: «می‌خواستیم از نظر فنی و گیم‌پلی همزمان با کوچِ کامل‌مان به دستگاه‌های نسل بعدی -یا شاید بهتر باشد بگویم نسل فعلی- تغییری ایجاد کنیم  که عمده و بزرگ باشد.»

 

با توجه به سخنان کوته، اعضای استودیو Ubisoft Quebec قصد دارند عنوانی خلق کنند که «جهانی پویاتر» داشته باشد که همزمان و حول بازیکن «تکامل می‌یابد». برخی از زمینه‌هایی که بازی قصد دارد تغییرات بزرگی در آنها ایجاد کند، جلوه‌های بصری و پیشرفت‌شان، پیچیدگی محیط‌ها، انیمیشن‌ها و سیستم هوش مصنوعی است.

 

کوته در توضیح سخنانش اضافه می‌کند: «یکی از بزرگ‌ترین چیزهایی که می‌خواهیم به آن برسیم دنیایی پویاتر است، جهانی که حول محور شما (یعنی بازیکن) تکامل پیدا می‌کند و می‌چرخد، و همچنین می‌خواهیم که هر آنچه در اختیار دارید نیز از همین قاعده پیروی کند، و با بهود جلوه‌های بصری و تجربه شما با انیمیشن‌ها، عنوانی هر چه بیشتر واقع‌گرایانه را بازی کنید.»

 

کوته می‌گوید: «کارهای زیادی مثل بهبود گرافیک انجام شده‌اند. مردم دوست دارند اسکرین‌شات‌ها را با همدیگر مقایسه کنند، اما برای من، آینده صنعتِ ما چنین نیست، بلکه داشتن محیط‌هایی پیچیده‌تر، چالش برانگیزتر شدنِ تعامل با هوش مصنوعی و موارد دیگر [هستند که چشم‌انداز صنعت گیم را برای من شرح می‌دهند]. شما که نمی‌خواهید صرفا یک درخت با گرافیک بالا یا چند درخت با ظاهر متفاوت داشته باشید.

 

 شما می‌خواهید همه چیز به خوبی در محیط بازی گنجانده شود، شما می‌خواهید مسیریابی در محیطِ بازی برای بازیکن و هوش مصنوعی سخت‌تر شود. اینجاست که ماهر و حرفه‌ای بودن در تکنولوژی‌هایی که در اختیار داریم، به کمک‌مان می‌آید تا وقتی بازی‌های نسل بعدی‌مان را می‌سازیم، آثاری متمایز و متفاوت خلق کنیم. ما می‌توانیم با استفاده از قدرت آنها (سخت‌افزارهای جدید) محیط‌هایی خلق کنیم که احساس زنده و طبیعی بودن داشته باشند.»

 

اینکه بازی Assassin’s Creed با نام رمزی RED چه زمانی منتشر خواهد شد، هنوز برای خود ما هم سؤال است. با توجه به مصاحبه کوته با VGC و اینکه RED قرار است دوران سوم مجموعه بازی Assassin’s Creed را آغاز کند، احتمالا تا سال 2025 خبری از انتشار این عنوان نخواهد بود. بعد از عرضه بازی Assassin’s Creed Mirage در سال 2023، به احتمال زیاد شاهد یک سال استراحتِ مجموعه در 2024 خواهیم بود و سپس REd و بعد از آن HEXE در پلتفرم Infinity مهمان ما خواهند بود.

برچسب ها: Assassin's Creed RED, یوبی سافت
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.