آمار فروش بازی Marvel’s Spider-Man Remastered و بازی The Last of Us Part 1 روی کامپیوتر اعلام شد

آمار فروش بازی Marvel’s Spider-Man Remastered و بازی The Last of Us Part 1 روی کامپیوتر اعلام شد

مهدی سلیمانی مهدی سلیمانی
11 ماه و 6 روز پیش

در نشست تجاری سال 2023 کمپانی سونی مشخص شد که فروش نسخه کامپیوتر بازی Marvel’s Spider-Man Remastered از 1.5 میلیون نسخه عبور کرده و تا پایان سال مالی 2022 سود 52 میلیون دلاری را ثبت کرده است.


بازی The Last of Us Part 1 هم که در ماه مارچ برای کامپیوتر عرضه شده بود، با فروش 368 هزار نسخه‌ای تا روز 23 آپریل، سود 15.5 میلیون دلاری را کسب کرده است. البته عرضه این بازی روی کامپیوتر با مشکلات فراوانی همراه بوده و مشکلات فنی، باگ‌ها و کرش‌های بسیار زیاد آن باعث اعتراض بازیکنان و کاهش فروش این بازی در ماه‌های اخیر شده بود. استودیو ناتی داگ در ماه‌های اخیر مشغول پشتیبانی از این بازی بوده و با انتشار چندین آپدیت و پچ، عملکرد فنی آن را به سطح بسیار بهتری رسانده است.

 

باوجود این‌که سود سالیانه بازی‌های کامپیوتر پلی استیشن افزایش چشم‌گیری نسبت به سال  گذشته داشته، سونی همچنان برنامه‌ای برای عرضه همزمان عناوین انحصاری خود برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر ندارد. جیم رایان (Jim Ryan) اخیرا اعلام کرده بود که تاخیر دو یا سه ساله در عرضه بازی‌های انحصاری پلی استیشن روی کامپیوتر از سوی طرفداران پذیرفته شده است. البته انتظار می‌رود که بعضی از عناوین سرویس محور پلی استیشن به‌صورت همزمان برای هر دو پلتفرم عرضه شوند.
 

برچسب ها: Spider-Man Remastered, The Last of Us Part 1, PC
1 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.