بخش سرگرمیهای تعاملی سونی در ارائه Investors Day فاش کرد که بازی Returnal از استودیو Housemarque و بازی Ghost of Tsushima از استودیو Sucker Punch را عناوین جدید موفقیتآمیزی به حساب میآورد.
بازی Returnal موفقیت بزرگی را برای استودیو Housemarque رقم زد، چرا که اکنون این استودیو از توسعهدهنده بازیهای آرکید کوچک به توسعهدهنده تجارب AAA با کیفیت بالا تبدیل شده است – با توجه به قیمت بحثبرانگیز 70 دلاری بازی Returnal –. با نگاه کردن به آمار تحسینبرانگیز بازیکنان بازی Returnal، که توسط استودیو Housemarque در توییتر منتشر شدند، بیشتر به موفقیت بازی Returnal پی میبریم. طبق توییت این استودیو، کاربران پلی استیشن 5 در مجموع 7806493 ساعت صرف این بازی کردهاند.
بازیکنان در این بازی با استفاده از Hollowseeker، محبوبترین سلاح بازی، 1015.9 میلیون دشمن را کشتهاند. اما در همین حین، بازیکنان تا به حال 9.02 میلیون بار مردهاند، Phrike اغلب این مرگها را باعث شده است.
حال که صحبت از غولهای بازی شد، استودیو Housemarque در یک بلاگ طولانی، رویکرد خود به مبارزه Hyperion را توضیح داد. این مطلب باید برای افرادی که به اتفاقات پشت صحنه روند توسعه بازی Returnal علاقه دارند بسیار جالب باشد.
این استودیو نوشت: «بسیار خوشحالیم که بازی Returnal با بازیکنان زیادی ارتباط برقرار کرد، و این بار میخواهیم که یکی از مبارزات با یکی از باسها را با عمق زیادی بررسی کنیم. در کل مبارزات با باسها آزمون مهمی برای امتحان سطح مهارت بازیکنان در بازیهای اکشن محسوب میشوند، و البته که این مبارزات بخشی بزرگ در فرمول تولید عناوین قبلی استودیو Housemarque محسوب شده و ساختار این بازیها را شکل دادهاند. ما در بازی Returnal میخواستیم که زمانی را برای ساخت چیزی خاص در رویارویی با باسهای بازی صرف کنیم، و لحظاتی قدرتمند و خاص را به بازیکنان ارائه دهیم. خوشحالیم که میبینیم بازیکنان تا به حال از غولهای بازی ما لذت بردهاند.»
نظر شما در رابطه با بازی Returnal چیست؟