استودیو Ninja Theory که در گذشته با ساخت بازی Devil May Cry و بازی Enslaved تواناییهای خود را در خلق مبارزات سریع و فوقالعاده ثابت کرده بود، با ساخت بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice توانست یک عنوان بسیار با کیفیت را با تیمی کوچک و بودجهای اندک منتشر کند. اما این استودیو دیگر چنین محدودیتهایی را پیش روی خود نمیبیند و حالا که بهعنوان یک استودیو داخلی ایکس باکس تمام منابع و بودجه لازم برای توسعه بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در اختیار دارد، این بازی را بسیار عظیمتر از قسمت اول خواهد ساخت.
مطالب مرتبط:
هر آنچه از بازی Senua's Saga: Hellblade 2 میدانیم
اولین تریلر گیمپلی بازی Senua's Saga: Hellblade 2 منتشر شد
تمیم آنتونیادس (Tameem Antoiades)، خالق سری بازی Hellblade در مصاحبه اخیر خود با NME درباره جاه طلبی استودیو Ninja Theory برای خلق یک تجربه باورپذیرتر و یکپارچه در بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 برای پیشی گرفتن از کیفیت نسخه اول صحبت کرده است.
آنتونیادس در اینباره گفت:
«هدف بازی Hellblade 2 کامل کردن تجربه بازی اول نیست، بلکه خلق تجربهای است که باورپذیر و یکپارچهتر باشد. این بازی از نظر مقیاس بزرگتر از قسمت اول خواهد بود. فکر میکنم قسمت اول در مقایسه با Hellblade 2 مانند یک بازی مستقل بهنظر برسد.»
این استودیو قصد دارد تا در بازی Hellblade 2 تمام تلاش خود را برای باورپذیر بودن بازی به کار بگیرد. بررسی دقیق 40 منطقه مختلف، ساخت نمونه واقعی لباسها و تمرین دادن بازیگران، برخی از کارهایی است که استودیو Ninja Theory برای طراحی واقعیتر جزئیات مختلف بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 انجام داده است. آنتونیادس در این باره میگوید: «برای نزدیک کردن بازی به واقعیت، بهتر است همه چیز را بر پایه واقعیت طراحی کنیم.»
بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 برای کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس و اس در دست توسعه قرار دارد و هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی اعلام نشده است.