فیل اسپنسر وضعیت بازی Redfall در هنگام عرضه را ناامیدکننده دانست

فیل اسپنسر وضعیت بازی Redfall در هنگام عرضه را ناامیدکننده دانست

مهدی سلیمانی مهدی سلیمانی
11 ماه و 26 روز پیش

پس از عرضه ناموفق بازی Redfall برای کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس و اس، فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش سرگرمی کمپانی مایکروسافت، با حضور در پادکست Xcast به برخی سوالات درباره این بازی و وضعیت آینده عناوین انحصاری ایکس باکس پاسخ داد. این شوتر اول شخص با استقبال خوبی از سوی بازیکنان و منتقدین مواجه نشده و مشکلات زیادی مانند کنترل اذیت کننده، باگ‌های فراوان و بی‌روح بودن شهر ردفال، تنها بخشی از مشکلات آزاردهنده این بازی محسوب می‌شوند.

 


 

اسپنسر درباره عرضه ناامیدکننده این بازی گفت:
 

«برای من هیچ چیزی سخت‌تر از ناامید کردن جامعه ایکس باکس نیست. دیدن از بین رفتن اعتماد آن‌ها، من را هم ناامید می‌کند.»


باوجود این‌که قبل از انتشار بازی Redfall گزارشاتی درباره عدم دخالت کمپانی مایکروسافت در توسعه این بازی وجود داشت، اسپنسر در ادامه صحبت‌های خود به برنامه‌هایی که برای «بازبینی راندمان کمپانی» دارد هم اشاره کرد. همچنین، او با اشاره به اجرا نشدن این بازی با نرخ 60 فریم بر ثانیه روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس، واکنش کاربران به این موضوع را مانند «یک مشت به چانه» این کمپانی دانست.

 

«بازخورد بازیکنان و منتقدین آن چیزی که می‌خواستیم نبود. از خودم می‌پرسم که چه چیزی یاد گرفتیم؟ چطور می‌توانیم بهتر باشیم؟»


او درباره این‌که چه مشکلی در توسعه این بازی پیش‌آمده، گفت:

 

«مشخصا کیفیت بازی و نحوه ارائه آن در سطح مناسب قرار ندارد، اما یکی از کارهایی که هرگز نمی‌کنم، مخالفت با ایده‌های خلاقانه تیم‌ توسعه است.
من یکی از طرفداران بزرگ استودیو Arkane Austin هستم. سابقه آن‌ها فوق‌العاده است و عاشق بسیاری از بازی‌هایی هستم که آن‌ها ساخته‌اند. این استودیو مشخصا قبل از انتشار بازی Redfall اهداف داخلی‌اش را عملی نکرده بود. فکر می‌کنم اگر بگوییم که تاخیر سه‌ماهه این بازی می‌توانست به تیم توسعه بازی کمک کند تا محصول متفاوتی تحویل دهند، اندکی ساده از کنار مشکلات عبور کرده‌ایم.
ما همچنان به توسعه این بازی ادامه خواهیم داد. در گذشته هم با عناوینی مانند بازی Sea of Thieves و بازی Grounded نشان دادیم که به برطرف کردن مشکلات پایبندیم. البته می‌دانم که این بازی‌ها برچسب قیمت 70 دلاری دارند و تمام مسئولیت انتشار این بازی که باید عالی می‌شد را برعهده می‌گیرم.»

 

در حال حاضر، استودیو Arkane Austin روی نرخ 60 فریم برثانیه این بازی کار می‌کند و به‌نظر می‌رسد که توسعه این بخش به‌خوبی پیش‌ می‌رود. این استودیو اعلام کرده که بازی Redfall بیشترین پشتیبانی را نسبت به تمام عناوین قدیمی استودیو دریافت خواهد کرد. البته هنوز برنامه‌ این استودیو برای عرضه آپدیت و محتویات جدید برای بازی Redfall مشخص نیست.
 

 
برچسب ها: Redfall, ایکس باکس سری ایکس
1 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.