شایعه: کنسول های نسل فعلی عامل اصلی تاخیر بازی Cyberpunk 2077 هستند

شایعه: کنسول های نسل فعلی عامل اصلی تاخیر بازی Cyberpunk 2077 هستند

نیما دبیریان نیما دبیریان
4 سال و 3 ماه و 5 روز پیش

طبق آخرین اخبار، بازی Cyberpunk 2077 با تاخیر قابل توجهی در انتشار مواجه شده بود. انتشار این بازی نقش آفرینی Open World از فروردین به شهریور موکول شده و به گفته CD Project Red این زمان منجر به کیفیت بیشتر بازی خواهد شد. اما به گفته بوریس نیسپلاک (Borys Niespielak) منبع لهستانی، کنسول‌های نسل فعلی عامل اصلی این تاخیر بوده‌اند.

نیسپلاک در پادکستی لهستانی در این مورد صحبت کرده، که درحال حاضر ترجمه شده است. به گفته او CD Project Red مشکلات زیادی در اجرای بازی روی PS4 و به خصوص Xbox One داشته است. با این حال مشخص نیست که آیا اشاره او تنها به سیستم‌های اصلی بوده یا PS4 Pro و Xbox One X را هم در بر می‌گیرد.

ظاهرا سازندگان زمان مشخصی برای حل این مشکلات داشتند، و درصورت حل نشدن آن‌ها تا ژانویه ۲۰۲۰ بازی Cyberpunk 2077 با تاخیر مواجه می‌شد. با توجه به اطلاعات موجود این شایعه قابل اعتماد به نظر می‌رسد. هرچند از اعتبار منبع این گفته اطلاعاتی در دسترس نیست، اما او با اطمینان این ادعا را در پادکست محبوب لهستانی بیان کرده است.

با رونمایی از گیم پلی Cyberpunk 2077 بسیاری این بازی را برای نسل بعدی می‌دانستند. تاکنون نیز این بازی دستخوش تغییراتی برای مناسب سازی آن با نسل فعلی کنسول‌ها شده است. با وجود بلند پروازی بازی Cyberpunk 2077 این شایعه دور از حقیقت به نظر نمی‌رسد.

 
برچسب ها: Cyberpunk 2077
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.