انتشار بازی Dying Light 2 بازهم با تاخیر مواجه شد

انتشار بازی Dying Light 2 بازهم با تاخیر مواجه شد

سجاد محمدی پور سجاد محمدی پور
2 سال و 7 ماه و 22 روز پیش

بازی Dying Light 2 که سال گذشته یکی از مهم‌ترین اعضای تیم توسعه‌اش را از دست داده بود، پس از انتشار بیانیه‌ای بازهم با تاخیر مواجه شد. این بازی که ابتدا قرار بود در تاریخ شانزدهم آذرماه منتشر شود، حالا برای عرضه در تاریخ پانزدهم بهمن برنامه‌ریزی شده است.

 

مدیرعامل استودیو Techland در واکنش به این اتفاق اعلام کرد:

تیم توسعه دهنده به طور پیوسته روی آن کار می‌کنند و این بازی به مراحل پایانی توسعه بسیار نزدیک شده است. Dying Light 2 هم‌اکنون به طور کامل قابل بازی است و صرفا مراحل آزمایشی‌اش را طی می‌کند.

 

او در ادامه اضافه کرد:

این با اختلاف بزرگ‌ترین پروژه‌ای است که ما در تمام عمرمان روی آن کار کرده‌ایم. متاسفانه متوجه شدیم که این بازی هنوز به نقطه‌نگاه نهایی ما نرسیده است و تیم توسعه برای بهینه سازی آن به زمان بیشتری نیاز دارد. به همین دلیل ما مجبور شدیم که تاریخ عرضه را چند ماهی عقب بی‌اندازیم.

از این که شما را چندماه بیشتر منتظر نگه می‌داریم متاسفیم. با این حال هدف نهایی ما این است که در زمان عرضه انتظارات طرفداران را برآورده کرده باشیم.

 

بازی Dying Light 2 پس از تاخیرهای متعدد، حالا در فاصله‌ای بیش از دو سال با اولین تاریخ عرضه‌ای که برایش اعلام شده بود منتشر خواهد شد. تجربه‌ای که قرار است دنباله‌ای بر نسخه اول آن که در سال 2015 عرضه شده بود باشد.

 

این بازی اولین بار حین کنفرانس E3 مایکروسافت در سال 2018 رونمایی و برای عرضه در بهار 2020 برنامه‌ریزی شده بود. مدتی بعد پس از اخراج کریس اولون (Chris Avellone) به اتهام آزار و اذیت کارکنان، مراحل توسعه بازی برای مدتی متوقف شد. تا جایی که سازندگان در توییتر کردند که بازی قرار است در جریان سال 2021 عرضه شود. در نهایت آن‌ها با انتشار تریلری اعلام کردند که بازی Dying Light 2 قرار است در تاریخ شانزدهم آذرماه منتشر شود و حالا این تاریخ باری دیگر به پانزدهم بهمن تغییر کرده است.

 

 
برچسب ها: Dying Light 2
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.