بازی Deathoop روی کنسول های نسل هشتم کاملا محدود می شد

بازی Deathoop روی کنسول های نسل هشتم کاملا محدود می شد

سیاوش اسدی سیاوش اسدی
2 سال و 9 ماه و 23 روز پیش

یکی از اعضای استودیو Arkane، استودیوی سازنده بازی Deathloop، در مصاحبه اخیر خود با نشریه PLAY Magazine اعلام کرد که توسعه این بازی تنها برای پلی استیشن 5 روند ساخت را بسیار آسان‌تر کرده و امکاناتی را در اختیارشان قرار داده است که هرگز روی پلی استیشن 4 قادر به دستیابی به آن‌ها نبوده‌اند. دینگا باکابا (Dinga Bakaba)، کارگردان بازی Deathloop، به همین خاطر از توانایی‌های کنسول‌های نسل نهم قدردان است و به دید او پیشرفت چشمگیری در زمینه توسعه بازی‌ها در این نسل ایجاد شده است. او در بخشی از صحبت‌های خود اعلام کرد:

«گمان می‌کنم هیچوقت نمی‌توانستیم روی کنسول‌های نسل هشتم جاه‌طلبی و بزرگی بازی Deathloop را حفظ کنیم. تصور کنید که با نزدیک شدن به پایان پروژه، متوجه می‌شوید که باید بهینه‌سازی‌های بیشتری انجام دهید و برای اینکار باید نقشه بازی را نصف کنید و پس از آن بازیکنان را توجیه کنید که چرا نقشه بازی به دو نیم تقسیم شده است. این مسئله بسیار ناراحت‌کننده خواهد بود.»

 

بازی Deathoop روی کنسول های نسل هشتم کاملا محدود می شد

 

صحبت‌های دینگا باکابا یادآور بیانیه‌های مارک سرنی (Mark Cerny)، سرپرست معماری سیستم پلی استیشن 5، پیش از انتشار این کنسول است. او سال گذشته به صورت پیاپی اعلام می‌کرد که با حرکت به سوی نسل نهم، توسعه بازی‌ها بسیار آسان‌تر خواهد شد و توسعه‌دهندگان آزادی بیشتری در ساخت بازی‌هایشان خواهند داشت.

 

استودیوی Arkane علاوه بر بازی Deathloop، مشغول ساخت بازی دیگری به نام بازی Redfall است که سال آینده برای ایکس باکس سری ایکس، سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

بازی Deathloop در تاریخ ۲۳ شهریور (۱۴ سپتامبر) برای پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

برچسب ها: Deathloop
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.