هنگامی که بازی Deathloop برای پلی استیشن 5 منتشر شود، مخاطبان میتوانند به لطف قابلیتهای کنترلر دوال سنس غرق این بازی شوند.
استودیو Arkane با استفاده از بازخورد هپتیک و دکمههای تطبیقپذیر کنترلر دوال سنس کاری میکند که بازیکنان بتوانند سلاحهای مختلفی که در بازی برای آنها در دسترس است را حس کنند. به عنوان مثال طبق صحبتهای این استودیو، هنگام استفاده از سلاح PT-6 Spiker، میتوانید حس کنید که پس از پر کردن تفنگ، تیرهای از خشاب خارج میشوند و زبانه تفنگ روی خشاب قرار میگیرد. میتوانید هنگام نگه داشتن تفنگ و تنظیم کردن نشانه، مقاومت دکمههای تطبیقپذیر را حس کنید و هنگام شلیک کردن فورا احساس کنید که تیر از سلاح شما خارج شده است و مقاومت دکمه کنترلر از بین رفته است.
استودیوی Arkane در بلاگ پلی استیشن توضیح داد که بازیکنان اوایل بازی از سلاحهای رده پایینی استفاده میکنند که ممکن است شاهد گیر کردن تیر در آنها باشیم، مخاطبان در چنین لحظاتی حس میکنند که دکمههای تطبیقپذی بازی میان راه گیر میکنند و اشکال در عملکرد تفنگ مشخص میشود. هنگامی که شخصیت بازی برای درست کردن تفنگ به آن مشت میزند. میتوانید این ضربه را از طریق کنترلر دوال سنس حس کنید.
استودیو Arkane توضیح داد: «تنها چیزی که میتوانید از طریق کنترلر دوال سنس حس کنید اعمال تفنگ نیست. هر کدام از حرکات شخصیت بازی احساس متفاوتی خواهند داشت؛ بسته به اینکه در حال دویدن، لیز خوردن، بالا رفتن، فرار کردن یا تلپورت کردن در Blackreef باشید، احساسات متفاوتی از طریق دوال سنس به شما منتقل خواهد شد.»
بازی Deathloop با استفاده از اسپیکر دوال سنس، به بازیکنان اجازه میدهد که احساس کنند گلولهها از کنار سرشان عبور میکند یا به آنها برخورد میکند. استودیو Arkane به هواداران قول داد: «هر صدا به طور کامل با اتفاقات داخل بازی و احساسات کنترلر هماهنگ است و آنها را کامل میکند.
بازی Deathloop در آینده به صورت انحصاری زمانی برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. پیشسفارش بازی مزایای زیر را به همراه خواهد داشت:
بازی Deathloop در تاریخ 31 اردیبهشت سال 1400 منتشر خواهد شد.