مایکروسافت استودیو Arkane Austin را تعطیل نخواهد کرد

مایکروسافت استودیو Arkane Austin را تعطیل نخواهد کرد

مهدی سلیمانی مهدی سلیمانی
10 ماه و 16 روز پیش

بازی Redfall اولین عنوان AAA مایکروسافت در حدود دو سال اخیر بود و به همین دلیل کاربران ایکس باکس توقعات زیادی از آن داشتند. اما عملکرد بسیار بد این بازی در هنگام عرضه و تبدیل شدن به بدترین بازی استودیو Arkane، به‌سرعت شکست آن را تضمین کرد. استودیو Arkane Austin در گذشته عناوین موفقی مانند بازی Prey را منتشر کرده و مهارت اعضای استودیو در توسعه عناوین Immersive sim تک‌نفره غیرقابل انکار است. با این حال، همه مشکلات بازی Redfall باعث شد تا عده‌ای نسبت به آینده شعبه آستین استودیو Arkane دچار تردید شوند. 

 

خوشبختانه به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت هنوز به توانایی‌های اعضای استودیو Arkane Austin ایمان دارد و هیچ برنامه‌ای برای بستن این استودیو وجود ندارد. مت بوتی، رئیس استودیوهای ایکس باکس، در مصاحبه اخیرش اعلام کرد که برنامه‌ای برای تعطیل کردن استودیو Arkane Austin وجود ندارد و این استودیو همچنان به کار خود ادامه خواهد داد.
 

«فعلا برنامه این است. آن‌ها به سختی روی آپدیت‌ها و پشتیبانی بیشتر از بازی Redfall کار می‌کنند. این بازی با استقبال خوبی در گیم پس مواجه شده است. می‌خواهم از آن‌ها پشتیبانی کنم تا بالاخره بتوانند بازی‌ای که در ذهن داشتند را توسعه دهند. به‌خاطر این‌که می‌توانستیم پشتیبانی بهتری از آن‌ها بکنیم، خودم را مسئول نتیجه نهایی می‌دانم.»
 

بازی Redfall که بعد از چندین تاخیر بالاخره در ماه گذشته برای کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر شد، علاوه بر مشکلات فنی بسیار زیاد، از همه جهت فاصله زیادی با استانداردهای استودیو Arkane داشت و در نهایت توانست میانگین نمرات 56 روی کنسول‌ها و 53 روی کامپیوتر را کسب کند.
 

اولین آپدیت بزرگ بازی Redfall هفته گذشته منتشر شد که شامل «پیشرفت‌های مختلف در گیم‌پلی، مبارزات، هوش مصنوعی، ثبات فنی، بخش چندنفره، رابط کاربری و رفع باگ‌ها» بود.
 

 
برچسب ها: Redfall, ایکس باکس سری ایکس
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.