آگهی شغلی سازندگان بازی Bioshock 4 اطلاعات جدیدی را فاش می کند

آگهی شغلی سازندگان بازی Bioshock 4 اطلاعات جدیدی را فاش می کند

مصطفی محدث مصطفی محدث
4 سال و 3 ماه و 8 روز پیش

ماه گذشته بود که 2K Games سرانجام خبر ساخت نسخه جدیدی از مجموعه BioShock را اعلام کرد و اگرچه توسعه این بازی حداقل از دو سال گذشته شروع شده است، این شرکت از اعلام جزئیات بیشتر خودداری می‌کند.


با این وجود، آگهی‌های شغلی استودیوی جدید که Cloud Chamber نام دارد، ممکن است سرنخ‌هایی از دنیای جدید BioShock در اختیار ما قرار دهند. در توضیحات مربوط به سمت شغلی Lead World Designer (طراح ارشد جهان بازی) آمده که Cloud Chamber می‌خواهد دنیایی بسازد که بازیکنان را برای گشتن در آن مشتاق نگه دارد. در بخشی از متن این آگهی نوشته شده: «شما از قرار گرفتن در نقطه اتصال داستان، معماری و طراحی لذت می‌برید و بازی‌هایی را دوست دارید که بین این عناصر، هم‌زیستی ایجاد می‌کند. از ایده ایجاد تجارب احساسی و پرطنین از طریق گیم‌پلی، انگیزه می‌گیرید. شما برای ساختن یک دنیای تعامل‌پذیر و غنی که بکر و زیست‌پذیر به نظر می‌رسد، اهمیت قائل هستید و از ساخت یک محیط هدفمند و جالب که بازیکنان را برای گشت و گذار در آن مشتاق نگه دارد، درک عمیقی دارید و بازیکن را نه به عنوان یک سرباز پیاده، بلکه به عنوان شریک یا همکارتان در نویسندگی می‌بینید.»


سمت بعدی که این استودیو به دنبال یک متخصص برای آن است، Lead Combat Designer (طراح ارشد مبارزات بازی) است. در نیازمندی‌های این سمت نوشته شده است: «هدف شما طراحی یک سیستم مبارزه اول‌شخص لذت‌بخش و راحت است تا بازیکن باید بتواند از طریق آن، توان ابراز تصمیم‌ها و تجارب مختلف در دنیای تعامل‌پذیر اطراف خود را داشته باشد. باید نگاهتان فراتر از مبارزه مستقیم باشد و بتوانید چندین حالت بازی مختلف را در سیستم خود جای دهید و تقابل‌هایی را طراحی کنید که از طریق هوش و نبوغ بازیکن حل شوند.»


آخرین موقعیت شغلی که Cloud Chamber به دنبال پر کردن آن است، Senior AI Engineer (مهندس ارشد هوش مصنوعی) است که در توضیحات آن آمده: «ما بلندپروازی‌های زیادی برای ترکیب هوش مصنوعی با قصه‌گویی داریم و این وظیفه شما است که این انتظارات را در کنار چندین سیستم هوش مصنوعی، برآورده کنید. شما همکاری نزدیکی با مدیریت تیم طراحی خواهید داشت تا بتوانید طرح‌ها را تکمیل و اجرای آن‌ها را برای یک محیط با جمعیت شهری و بوم‌شناسی قبیله‌ای سیستماتیک که بعضی اوقات هوش مصنوعی خصمانه دارند، نهایی کنید.»


پس از خواندن این توضیحات، از میزان جاه‌طلبانه بودن پروژه جدید BioShock آگاه می‌شویم. در حال حاضر، همه‌چیز روی کاغذ به خوبی پیش می‌رود. بهتر است امیدوار باشیم که در مرحله اجرا نیز همین جاه‌طلبی و انتظارات بالا نیز وجود داشته باشد.

برچسب ها: Bioshock
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.