آشنایی با منوهای کنسول پلی استیشن 4

آشنایی با منوهای کنسول پلی استیشن 4

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 11 ماه و 15 روز پیش

صفحه خانگی کنسول پلی استیشن 4 دارای گزینه‌ها و منوهای زیادی است که در این مطلب قصد داریم کاربرد هر کدام از این منوها را برای شما شرح دهیم.



اولین منو مربوط به پلی استیشن پلاس است. شما در اینجا می‌توانید بازی‌های رایگان پلااس را دانلود کنید و از تخفیفات ویژه مشترکین پلاس بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید مدت زمان باقی‌مانده از حساب پلاس خود را مشاهده و آن را تمدید کنید.

 

منوی دوم به اعلان‌های کنسول مربوط می‌شود. تمام اخبار و اعلانات از قبیل آخرین پست‌ها در Community، آخرین درخواست Friends، Inviteها و البته بخش دانلود و آپلود کنسول از این قسمت قابل دسترسی هستند.

 

منوی سوم Friends نام دارد. در این منو می‌توانید دوستان و دنبال‌کنندگان خود در شبکه پلی استیشن را مشاهده کنید، دوست جدید پیدا کنید، افراد مطرح در زمینه گیم را دنبال کنید و به درخواست‌های دوستی پاسخ دهید.

 

در منوی Communities می‌توانید به انجمن‌های مختلف ملحق شوید یا یک انجمن بسازید. در یک انجمن شما می‌توانید با دیگران صحبت کنید و گروه‌هایی برای انجام بازی‌های چند نفره بسازید.

 

منوی Events به برگزاری رویدادها و مسابقات مختلف اختصاص دارد. اگر قصد انجام یک فعالیت گروهی در یک بازی چندنفره را دارید یا می‌خواهید با تعدادی از دوستانتان در FIFA 18 مسابقه بدهید، با استفاده از منوی Events می‌توانید چنین فعالیت‌هایی را برنامه‌ریزی کنید یا به رویدادهای دوستانتان ملحق شوید.

 

در منوی Messages همان‌طور که از نامش پیداست، می‌توانید به دیگران پیام ارسال کنید و به پیام‌هایی که برای شما ارسال شده، پاسخ دهید.

 

منوی Party بهترین راه برای انجام یک بازی چندنفره است. اگر می‌خواهید با دوستانتان یک بازی چندنفره را انجام دهید، ابتدا باید در این منو یک پارتی تشکیل دهید. سپس فردی که پارتی را تشکیل داده و مدیر پارتی به حساب می‌آید، می‌تواند بعد از وارد شدن به بازی، تمام اعضای پارتی را دعوت کند تا بتوانند با هم بازی کنند. از ویژگی‌های Party این است که به اعضا اجازه می‌دهد تا با هم به صورت نوشتاری یا صوتی چت کنند.

 

در منوی Profile می‌توانید نگاهی به پروفایل خود در کنسول پلی استیشن بیاندازید. شما می‌توانید نگاهی کلی به عملکرد خود در پلی استیشن 4، دوستان و دنبال‌کنندگان، بازی‌هایی که تا کنون انجام داده‌اید، عکس‌ها و فیلم‌هایی که ثبت کرده‌اید و دیگر فعالیت‌های خود بیاندازید.

 

منوی Trophies تمام Trophyهایی را که تا کنون کسب کرده‌اید به تفکیک بازی نشان می‌دهد. با کسب تعداد معین Trophy، شما ستاره دریافت خواهید کرد و تعداد ستاره‌های شما، نشانه مهارت شما در بازی‌های ویدیویی است. همچنین می‌توانید Trophyهای خود را با دیگر دوستانتان مقایسه کنید.


منوی تنظیمات کنسول، شامل تمام تنظیمات پلی استیشن 4 است که در آینده، گزینه‌های مختلف آن را شرح می‌دهیم.

 

گزینه آخر، تنظیمات روشن و خاموش کردن کنسول پلی استیشن 4 است. شما از این گزینه می‌توانید از اکانت خود خارج شوید، اکانت فعال را تغییر دهید، وارد حالت Rest Mode شوید و کنسول خود را ریستارت یا خاموش کنید.

برچسب ها: پلی استیشن 4, از 0 تا 100
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.