بهترین بازی‌ های دونفره

بهترین بازی‌ های دونفره

خشایار بهرامی خشایار بهرامی
5 سال و 5 روز پیش

گاهی اوقات، حتی در بازی‌های ویدئویی هم ما به دوستانمان احتیاج خواهیم داشت. چه درحال فرار از زندان باشیم و یا درحال مبارزه با موج عظیمی از زامبی‌ها، همراهی یک دوست خوب همیشه می‌تواند برای عبور کردن از موانع کمک بزرگی باشد. در لیست پیش‌رو به معرفی 10 بازی که می‌توانید در آن‌ها روی کمک دوستانتان حساب کنید، پرداخته‌ایم.




10- Gears of War 4

بخش کمپین و داستانی بازی Gears of War 4 شما را به تجربه و انجام آن به صورت دو نفره  دعوت می‌کند؛ این موضوع هنگامیکه لحن و جو بازی حتی تاریکتر از سهگانه اصلی میشود بیشتر از هر زمان دیگری به چشم می‌آید. این بازی هماکنون برای کنسول ایکس باکس وان و رایانههای شخصی در دسترس است و تجربه دو نفره این عنوان به صورت آنلاین و یا آفلاین قابل انجام است.

 



9- Far Cry 5

در جریان بازی Far Cry 5 شما درحال مبارزه با یک فرقه مذهبی خواهید بود. برای جست و جو و کاوش در سرتاسر نقشهی بازی بهتر است که به صورت آنلاین با یکی از دوستان خود همراه شده و با دشمنان مختلف رو به رو شوید. با خرسها بجنگید، با هواپیماها پرواز کنید و به انجام ماموریت‌های مختلف بپردازید. در نهایت مهم نیست که شما مشغول انجام چه کاری خواهید شد، مهم این است که با یکی از دوستان خود همراه شوید تا امنیت و هیجان بیشتری را تجربه کنید.

 



8- Warframe

دهها میلیون بازیکن در سرتاسر جهان بازی Warframe را تجربه کردهاند بنابراین تجربه آن میتواند برای هر بازیکنی مناسب و لذت بخش باشد. این بازی، یک بازی آنلاین شوتر چهار نفره است که در آن شما و هم‌تیمی‌هایتان با ظاهرها و لباسهای متنوع در فضا به کاوش و مبارزه می‌پردازید و در مسیر خود تواناییها و سلاحهای جدیدی را به دست آورید. اساس این بازی را میتوان جنگیدن با دشمنان مختلف برای به دست آوردن ابزارها و سلاحهای جدید به منظور مقابله و جنگیدن با دشمنان قدرتمندتر توصیف کرد!

این بازی برای رایانههای شخصی و کنسولهای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است.

 



7- Ghost Recon Wildlands

بازی Ghost Recon Wildlands یک اثر co-op است که در آن همه چیز به فضا و محیط بستگی دارد و شما و هم‌تیمی‌هایتان را به محیط بزرگ و به شدت واقع گرایانه بولیوی میبرد. در این بازی شما به شیوه و تاکتیک مخصوص خودتان و در قالب یک تیم چهار نفره با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه می‌کنید.

 



6- Call of Duty WW2 Zombies

بخش زامبیهای بازی Call of Duty WW2 همواره یکی از لذت بخشترین بازیهای چند نفره است که بازیکنها را در قالب تیمهای دو تا چهار نفره در مقابل لشگری از زامبیها قرار می دهد. یکی از دلایل موفقیت و استقبال خوبی که از این بخش به عمل آمده است، بالانس و تعادل خوبی است که در میان مراحل و روند پیشرفت آن وجود دارد. چرا که در جریان هر مرحله زامبیها قدرت بیشتری داشته و بازیکن را با چالش جدیدی رو به رو میکنند؛ در این بین نیز بازیکن میتواند با استفاده از آپگریدها و کسب ابزارهای بهتر با بازکردن مناطق جدید از نقشه بازی، بهتر از قبل با آنها مواجه شود و با استفاده از نقشههای هوشمندانه و کارتیمی از پس آنها برآید. می‌توانید این بازی را به برای رایانههای شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تهیه کنید.

 

 


5- GTA Online

در یک بازه زمانی به خصوص در بخش آنلاین بازی GTA V شما فقط برای چند دقیقه زنده ماندن به دوست یا تعدادی از دوستان خود نیاز داشتید اما با گذشت زمان و اضافه شدن فعالیتها و مودهای مختلف بازیکنها میتوانند به تنهایی یا در کنار دوستان خود به انجام کارهای مختلف نظیر بازیهای تیمی، سرقت از بانکها یا مسابقات متنوع بپردازند و ساعتها در دنیای بازی مشغول شوند.

 



4-  Monster Hunter World

با وجود این نکته که ممکن است خوش آمد گویی چندان جالبی از بازیکنهای تازه وارد به دنیای بازی Monster Hunter World به عمل نیاید، بازیکنهای جدید باید با اصرار و پافشاری به انجام بازی بپردازند و به همراه تیم خود هیولاهای بزرگ و متنوع را زمینگیر کنند. سیستم آنلاین بازی کمی عجیب و غریب است چرا که به چندین مرحله پیچیده برای آنلاین شدن و سپس تعدادی دیگر برای کسب ماموریت نیاز دارد. اما با گذر از همه آنها، نبرد با موجودات عظیمالجثه آغاز میشود. این بازی برای رایانههای شخصی و کنسولهای پلی استیشن4 و ایکس باکس وان در دسترس است.

 



3- Lego Marvel Super Heroes 2

اگر تا به حال بر روی یک مبل یا صندلی ننشستهاید و به همراه فرزند، دوست، خواهر یا برادرتان به انجام یک بازی لگو نپرداختهاید، یکی از بزرگترین تجربههای ممکن در زندگی خود را از دست دادهاید. با وجود بازیهای لگوی دو نفرهای که در بازار بازیهای ویدیویی وجود دارند، بازی تقریبا جدید Lego Marvel Super Heroes 2 یکی از محبوبترین عناوین این سبک است. در این عنوان شما میتوانید به عنوان هریک از شخصیتهای دنیای مارول بازی کنید.  گیمپلی ساده و میان‌پرده‌های قابل ستایش بازی واقعا جذاب و سرگرمکننده هستند. علاقهمندان میتوانند این بازی برای رایانههای شخصی و کنسولهای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ  تهیه کنند.

 



2- Fortnite

بازی Fortnite نمونه درخشانی از بازیهایی است که تجربه آن در کنار دوستان بسیار لذت بخشتر است به خصوص اگر به صورت دو نفره یا تیمی وارد حالت دیوانه‌وار بتل رویال آن شوید و برای پیروزی تلاش کنید. چالشهای هفتگی بازی همواره چیزهای جدیدی را برای انجام دادن به بازیکنها ارائه میکنند و با از راه رسیدن فصلهای جدید نیز آپدیتها و تغییرات مهمی در نقشه بازی ایجاد میشود.

 



1- A Way Out

در صنعت گیم اثری که تنها به صورت co-op قابل بازی باشد، نایاب است اما این امر دقیقا ویژگی قابل ستایش بازی A Way Out است. انجام کارهای مختلف در زندان مانند بسکتبال بازی کردن و تلاش برای یافتن راه فرار از جمله کارهای لذت بخشی است که این بازی به بازیکن و همراهش ارائه میکند. بازی A Way Out داستان دو زندانی را روایت میکند که به دنبال راهی برای فرار از زندان و رسیدن به رستگاری هستند. مهمترین نکته این بازی، تجربه آن چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین در کنار دوستتان است که میتواند به بهترین بازی دو نفره هر بازیکنی تبدیل شود.

برچسب ها: 10 برتر
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.