ساخت نسخه جدید بازی BioShock تایید شد

ساخت نسخه جدید بازی BioShock تایید شد

خشایار بهرامی خشایار بهرامی
4 سال و 4 ماه و 19 روز پیش

کمپانی مطرح 2k Games از تاسیس استودیوی جدیدی به نام Cloud Chamber متشکل از دو تیم از بازی‌سازانی مطرح از شهرهای سان فرانسیسکو و مونترآل خبرداد و اعلام کرد که این استودیو به سرعت کار روی ساخت عنوان جدیدی از مجموعه بازی BioShock را آغاز خواهد کرد. دیوید ایزمیلر (David Ismailer) رئیس کمپانی 2k Games در اینباره گفت:

همزمان با گسترش حوضه فعالیت‌مان [در صنعت گیم]، ما همچنان روی سرمایه گذاری  روی IPهای ارزشمندمان و افرادی که در این مجموعه با پتانسیل بالای‌شان مشغول به کار هستند، متمرکز خواهیم ماند. سری بازی BioShock یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین فرنچایزها در نسل پیشین کنسول‌ها است که با نمرات و نقدهای بسیار مثبتی روبه رو شده است. ما نمی‌توانیم برای دیدن مسیر آینده این فرنچایز، گیم‌پلی این مجموعه شوتر اول شخص و ساخت قسمت جدید آن توسط استودیوی جدید Cloud Chamber و تیم بازی سازی حاضر در این استودیو منتظر بمانیم.


کلی گیلمور (Kelly Gilmore) که پیش از این برای نزدیک به 22 سال در صنعت مشغول به کار بوده و در پروژه ساخت بیش از 40 بازی نظیر عناوینی از فرنچایزهای XCOM و Sid Meier’s Civilisation حضور داشته است، ریاست استودیوی Cloud Chamber را برعهده دارد. گیلمور در بیانیه‌ای اعلام کرد که با حضور برخی از سازندگان پیشین بازی BioShock به سراغ ساخت عنوان جدید این فرنچایز خواهند رفت و افزود:

تیم ما به زیبایی و قدرت[خلق] تنوع و ماهیت این تفکر اعتقاد دارد. تیم ما از گروهی از بازی سازان باتجربه از جمله سازندگان اصلی فرنچایز BioShock که شهرت دیرینه دارند، تشکیل شده است و به عنوان سازنده نسخه جدید این فرنچایز مطرح، مفتختر به حضور در خانواده 2k هستیم.


تاکنون هیچ گونه جزییاتی از بازی جدید مجموعه BioShock منتشر نشده است با این وجود انتشار خبر ساخت این عنوان مطمئنا برای بسیاری از بازیکن‌ها خوشحال کننده خواهد بود.

برچسب ها: BioShock
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.