سونی به دنبال تصاحب  Take-Two

سونی به دنبال تصاحب Take-Two

مهتاب جهاندار مهتاب جهاندار
5 سال و 1 ماه و 27 روز پیش

شرکت Take-Two را می‌توان یکی از شرکت‌های بزرگ در صنعت بازی‌های ویدئویی دانست. کمپانی که خود مالکیت شرکت‌هایی چون 2K Games و راک‌استارگیمز را برعهده دارد که هردو تاکنون عناوین محبوبی چون سری بازی‌های بایوشاک و GTA را منتشر کردند.

حال گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد، سونی در نظر دارد Take-Two را تصاحب کند. این خبر توسط Market Watch در Game Informer منتشر شده و احتمالا بزودی به حقیقت تبدیل شود.

او می‌گوید سونی در حال حاضر به مذاکره با Take-Two می‌پردازد تا بتواند این کمپانی بزرگ را تصاحب کند. جزئیات کافی پیرامون این تملک در دست نیست و حتی ارزش این تصاحب مشخص نشده، تنها در گزارش آماده مقامات عالی سونی در حال مذاکره با مدیران ارشد Take-Two Interactive هستند تا بتوانند نظر آنها را جلب کنند. متاسفانه سونی یا Take-Two این خبر را تایید یا تکذیب نکرده‌اند. بنابراین باید آن را در آلبوم شایعات قرار داد تا مشخص شود آیا به حقیقت تبدیل می‌شود یا خیر

اگر این معامله صورت گیرد، ممکن است از این پس سری GTA را تنها روی پلتفرم پلی استیشن مشاهده کنیم. البته اولین باری نیست که شرکتی تمایل به تصاحب Take-Two پیدا می‌کند. چند سال قبل EA برای خرید این شرکت پیش قدم شد اما به دلیل کافی نبودن رقم پیشنهادی، سرانجامی نداشت.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا این بار سرنوشت Take-Two به سونی ختم می‌شود یا خیر.


به روزرسانی: 

پیشتر شایعه شد که شرکت ژاپنی سونی درصدد است تا کمپانی ناشر بزرگ بازی‌های ویدئویی Take Two که مالک شرکت های مطرحی چون راک استار و 2K Games محسوب می‌شود، را تصاحب کند. خبری که بسیار داغ بوده و دو شرکت نیز پیرامون آن واکنشی نداشتند.

 

به تازگی نماینده سونی در گفتگو با وب سایت VentureBeat این شایعه را تکذیب کرد و افزود آنها نمی‌دانند این شایعه از کجا شروع شد. اما نمایندگان شرکت Take Two قصد داشتند سکوت را شکسته و به این خبر واکنش نشان دهند. مدت کوتاهی پس از تکذیب خبر، ارزش سهام Take-Two افت شدیدی پیدا کرد.

برچسب ها: Sony
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.