بازی Ghost of Tsushima بزرگترین ساخته استودیو Sucker Punch خواهد بود

مهدی سلیمانی مهدی سلیمانی 12 روز پیش

هفته گذشته استودیو ساکرپانچ با انتشار یک ویدئو  از گیم‌پلی بازی Ghost of Tsushima، بزرگی و جزئیات آن را به رخ همگان کشید. اعضای این استودیو اعلام کردند که در ساخت بازی‌شان از بازی Zelda: Breath of the Wild الگو برداری کرده‌اند، اما آیا آ‌ن‌ها توانسته اند بازی‌ای به همان گستردگی و با جزئیات فراوان خلق کنند؟ برای فهمیدن جواب این سوال باید تا زمان انتشار بازی صبر کنیم، اما به گفته کارگردان بازی آقای جیسون کانل (Jason Connell)، بازی Ghost of Tsushima بزرگترین ساخته استودیو ساکرپانچ خواهد بود.

« این بازی وسعت بسیار بیشتری نسبت به بازی Infamous: Second Son دارد و قطعا بزرگترین بازی ماست که با تکنولوژی تصویربرداری هوایی ساخته‌ایم، چه از نظر جزئیات محیط قابل بازی و چه از نظر عمق چشم انداز‌های دور دست.»

با توجه به سخنان آقای کانل، نباید انتظار داشته باشیم که بازی از ابتدا اجازه گشت و گذار در تمام محیط بزرگ را به بازیکن بدهد.

« با داشتن دنیا و داستانی به بزرگی بازی Ghost of Tsushima، این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت بود که بازیکنان ابتدا اهداف جین (Jin) در بازی را به درستی درک کنند. در ابتدای بازی از این موضوع اطمینان حاصل خواهیم کرد که بازیکن جین را به درستی بشناسد و با او هم‌ ذات پنداری کند. این اتفاق پیش از رها شدن در محیط عظیم بازی خواهد افتاد و بعد از آن دنیای بازی در دسترس بازیکن خواهد بود.»

 

از دیگر نکاتی که در تریلر بازی به چشم می‌آمد، افت گرافیکی بازی نسبت به دمو های اولیه بود. این اتفاق امری طبیعی در ساخت هر بازی ای با این جزئیات و بزرگی است و سازندگان باید اولویت بندی‌های خود را همزمان با پیشبرد مراحل ساخت مشخص می‌کنند. با این وجود آقای کانل اعتقاد دارد تیم سازنده بازی از حداکثر توان پلی استیشن 4 در این بازی استفاده می‌کند و بازی Ghost of Tsushima نشان دهنده حداکثر توان پردازشی این کنسول در نسل هشتم خواهد بود.

 

بازی Ghost of Tsushima در تاریخ 27 تیر ماه به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

برچسب ها: Ghost of Tsushima

نظر کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید