بازی Ghost of Tsushima به مفاهیم سامورایی بودن میپردازد و بهنظر میرسد که کارگردان فیلم اقتباسی این بازی، پیام آن را بهخوبی دریافت کرده است. چد استهلسکی (Chad Stahelski) اخیرا درباره فیلم Ghost of Tsushima صحبت کرده و در بخشی از سخنان خود، این فیلم را «ضد ساموراییترین فیلم سامورایی تاریخ» توصیف کرده است.
استهلسکی اعلام کرد که تیم سازنده فیلم سخت مشغول کارند تا راهی برای به تصویر کشیدن تجربه بازی در یک مدیوم جدید پیدا کنند.
«این بازی داستان جین ساکای (Jin Sakai) را روایت میکند که بهنظر من بهخاطر خطوط داستانیاش میتواند ضد ساموراییترین فیلم سامورایی تاریخ باشد. ماجراجویی جین ساکای و تغییر شخصیتاش، انتخابهایی که برای تبدیل شدن به یک آدم جدید میکند و اهمیتی که به نیازهای مردمش میدهد برای من خیلی جذاب هستند. داستان و شخصیتهای آن قطعا چیزهایی هستند که نمیخواهم به هیچ وجه از دستشان بدهم.»
البته استهلسکی در گذشته هم مصاحبه مشابهی درباره فیلم Ghost of Tsushima کرده بود، اما سخنان اخیرش جزئیات بیشتری از این فیلم ارائه میکنند. او در ادامه با اشاره به ویژگیهای بصری بازی Ghost of Tsushima، گفت که تیم سازنده فیلم تلاش میکنند تا راهی برای گنجاندن همه ویژگیهای مهم بازی در فیلم پیدا کنند.
«میخواهم ویژگیهای بصری را حفظ کنم. باید راهی برای گنجاندن این حجم از محتوا در فیلمی پیدا کنم که بتواند در مدیومهای دیگر یا یک پروژه تلویزیونی هم استفاده شود. میدانیم که محتوای منبع بسیار خوبی در اختیار داریم، اما بحث اصلی این است که چطور آن را در هر پلتفرمی قابل لمس کنیم و با تولید یک فیلم دو یا دو ساعت و نیمه عالی از آن، راه را برای گسترش بیشتر جهان در آینده باز بگذاریم. چالش واقعی ما این است که چطور این حجم از محتوای عالی را به سطح قابل تماشا برسانیم.»
فیلم Ghost of Tsushima به زبان ژاپنی و با تیم بازیگران ژاپنی توسط کارگردان سری فیلم John Wick کارگردانی خواهد شد.