بازی Ghost of Tsushima یکی از عناوین موفق سال 2020 بود که توسط استودیو Sucker Punch توسعه یافت و به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد. این بازی دوست داشتنی به سرعت به یکی از عناوین خاص سونی تبدیل شد و حالا در کمتر از دو سال از عرضه رسمیاش در حال دریافت یک بسته گسترش دهنده بزرگ و پر محتواست. نام این بسته گسترش دهنده بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut خواهد بود.
طی روزهای اخیر شایعات بسیاری حول محور این بسته گسترش دهنده جدید شکل گرفته بود. تا جایی که برخی از شایعات جزئیات محتوای این بسته را فاش میکردند. اما هیچ یک از این اخبار موثق نبود تا جایی که بالاخره کارگردان بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut در مصاحبه با رسانه Push Square اطلاعاتی رسمی از بازی منتشر کرد و به همه اطلاع داد که وسعت این بازی به چه اندازه خواهد بود.
نیت فاکس (Nate Fox) کارگردان بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut در مصاحبه اخیرش به طرفداران اطلاع داد که مدت زمان گیمپلی بخش داستانی بسته گسترش دهنده جزیره ایکی بازی به اندازه فصل ابتدایی بازی Ghost of Tsushima که با نام Izuhara شناخته میشود خواهد بود.
بدون شک بخش ابتدایی بازی یکی از مهمترین و البته جذاب ترین بخشهای بازی Ghost of Tsushima و حدود 10 تا 20 ساعت گیم پلی مفید داشت که بسته به سبک بازی بازیکنان ممکن بود حتی چند ساعتی بیشتر هم زمان ببرد. به طور کلی عناوین جهان باز این قابلیت را دارند و بازیکنان میتوانند با استفاده از اجزا و عناصر دیگری که در محیط وجود دارند خودشان را سرگرم کنند که در نتیجه میتواند به بلند شدن خط داستانی کمک کند. البته صحبتهای نیت فاکس بیشتر به وسعت بازی مربوط بود. با توجه به مقایسه بخش جزیره ایکی با فصل ابتدایی از بازی میتواند نتیجه گیریهایی انجام داد. تعداد مراحل اصلی، میزان درگیری با داستان و در نهایت میزان ساعت مفید گیم پلی، اطلاعاتی است که میتوانیم با مقایسه این دو بخش به دست بیاوریم.
متاسفانه یا خوشبختانه این اطلاعات جدید به شایعاتی که پیشتر شنیده بودیم شباهت دارند و ممکن است در نتیجه، با بازی نهایی شاهد جزئیاتی باشیم که به صورت شایعات منتشر شدهاند. در هر حال همه چیز برای بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut به خوبی پیش میرود و تنها مشکل این بازی در نظر کاربران، قیمت نهایی آن و البته قیمت ارتقای نسخه معمولی به نسخه بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut است.
در هر حال اطلاعات جدیدی که نیت فاکس ارائه کرده است چیزی به دانستههایمان اضافه نخواهد کرد و صرفا مهر تاییدی به شایعاتی است که در گذشته شنیده بودیم.
اگر به مطالعه اطلاعات مربوط به بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut علاقه دارید، اینجا کلیک کنید تا 13 نکته جدید از بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut را مطالعه کنید.
نظر شما در رابطه با سیاستهای جدید سونی با انتشار بازیهای Director’s Cut چیست؟ آیا این روند ادامه دار خواهد شد؟