اولین اطلاعات از بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2

اولین اطلاعات از بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 5 ماه و 27 روز پیش

کاربری با جست و جو در فایل‌های بازی Red Dead Redemption 2 موفق شده است اطلاعاتی در مورد احتمال مالکیت خانه‌ها و وسایل نقلیه کسب کند، و این احتمالا از اولین جزئیاتی است که در مورد حالت آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 برای ما فاش شده است.


این اطلاعات را Rockstar Intel منتشر کرده است که موفق شده است در فایل‌های بازی Red Dead Redemption 2 اشاره‌های متعددی به وسایل نقلیه، اسب‌ها و املاک قابل خرید پیدا کند.


این وبسایت معتقد است که این اطلاعات باید مربوط به حالت آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 باشد زیرا در حال حاضر در بخش یک نفره بازی امکان خرید خانه یا وسایل نقلیه برای بازیکن وجود ندارد.

با این که بیشتر این یافته‌ها قیمت دقیقی ندارند و حتی توضیح مبهمی هم راجع به آیتم قابل خرید ارائه نمی‌دهند، لااقل به کمک این اطلاعات می‌دانیم در که در بازی Red Dead Online امکان خرید وسایل نقلیه وجود دارد. از طرف دیگر، به علت این که هیچ راهی برای تایید این اطلاعات نداریم، ممکن است که این فایل ها مربوط به بخش داستانی بازی Red Dead Redemption 2 باشند و صرفا در آپدیتی در آینده آزاد گردند.


اسم وسایل نقلیه و درشکه‌هایی که این سایت توانسته از لا‌به‌لای فایل‌های بازی پیدا کند شامل Horse Cart, Small Coach, Chuck Wagon, Chuck Wagon (Gatling), Supply Wagon, Utility Wagon و  War Wagonمی‌شود. از قبل می‌دانستیم که بازیکنان در بازی Red Dead Online قادر به خرید اسب هم خواهند بود و نام تعدادی اسب هم در این لیست آمده است.


اطلاعاتی که در مورد املاک موجود در بازی داریم از این هم کمتر است، و فقط یکی از آن‌ها شامل توضیح می‌شود. این توضیح مبهم فقط می‌گوید: «حس خانه‌ای زمخت در روستا». فرد مذکور موفق به پیدا کردن نام یا قیمت املاک در فایل‌های بازی نشده است.

حالت بتای Red Dead Online قرار است در همین ماه شروع شود، هرچند شرکت Rockstar هنوز تاریخ دقیقی را برای آن مشخص نکرده است. اگر فرض کنیم حالت آنلاین بازی Red Dead Redmption 2 هم مکانیسم‌هایی مشابه با بازی GTA Online دارد، دور از ذهن نیست که امکان خرید خانه و وسایل نقلیه هم از جمله امکانات موجود برای بازیکنان باشد.


امیدواریم شرکت Rockstar به زودی تاریخ دقیق‌تری برای عرضه حالت آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 اعلام کند، البته به شرط این که Red Dead Online با تاخیر مواجه نشده باشد.


تا آن زمان، می‌توانید آخرین اخبار بازی Red Dead Redemption 2 را از وبسایت Pspro دنبال کنید تا زودتر از همه در جریان کشفیات و امکانات تازه بازی قرار گیرید،

برچسب ها: Red Dead Redemption 2
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.