بازی های رایگان مشترکین طلایی ایکس باکس در مارس مشخص شد

بازی های رایگان مشترکین طلایی ایکس باکس در مارس مشخص شد

مهتاب جهاندار مهتاب جهاندار
5 سال و 1 ماه و 29 روز پیش

ردموندی‌ها برای مارس بازی‌های جذابی تدارک دیدند، که از جمله آن‌ها باید به Metal Gear Rising: Revengeance شرکت کونامی و Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 شرکت الکترونیک آرتز اشاره کرد.

شرکت EA بازی Garden Warfare 2 را در سال 2016 عرضه کرد و در این بین از 16 مارس تا 15 آوریل بازیکنان ایکس باکس وان می‌توانند به رایگان آن را تجربه کنند. دیگر بازی رایگان کنسول XBOX ONE در مارس بازی Time: Pirates of the Enchiridion است که سال گذشته منتشر شد و در انتهای مارس امسال به رایگان دردسترس قرار می‌گیرد.

در سوی دیگر بازی Metal Gear Rising: Revengeance بازی رایگان بازیکنان ایکس باکس 360 است. بازی اکشن سوم شخص استودیو PlatinumGames که در سال 2013 منتشر شد. این بازی بین 16 تا 31 مارس امسال به صورت رایگان دردسترس قرار می‌گیرد. بازی Star Wars: Republic Commando ایکس باکس اصلی که سال 2005 منتشر شد هم در اوایل ماه به صورت رایگان دردسترس قرار می‌گیرد.

هر دو این بازی‌ها با قابلیت backward compatibility در ایکس باکس وان قابل اجرا هستند. مشترکین XBL Gold با پرداخته هزینه‌ای مشخص در هر ماه می‌توانند مزایا ویژه چون بازی‌های رایگان دریافت کنند.

برچسب ها: ایکس باکس وان, ایکس باکس
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.