ممکن است یک سگ به قهرمانان بازی Overwatch 2 اضافه شود

ممکن است یک سگ به قهرمانان بازی Overwatch 2 اضافه شود

آرمان دانه واش آرمان دانه واش
3 سال و 1 ماه و 28 روز پیش

اخیرا جف کاپلان (Jeff Kaplan)، کارگردان بازی Overwatch 2، به سگی اشاره کرده است که ممکن است به این بازی شوتر اضافه شود، و احتمالا این سگ نقش یک قهرمان را خواهد داشت.

دنیای بازی Overwatch پر از شخصیت‌های متنوع و جالب است. در این بازی شاهد گوریل‌هایی دانشمند، راهب‌های رباتی، همسترهایی که فناوری‌های مختلف را کنترل می‌کنند و حتی نینجاهای سایبورگی هستیم. ولی در این بازی جای یک چیز خالی است: بهترین دوست انسان یعنی سگ.

ممکن است یک سگ به قهرمانان بازی Overwatch 2 اضافه شود

در گذشته در بازی Overwatch شاهد سگ‌ها و گربه‌هایی، مانند ایموت‌های Orisa و Brigitte، بوده‌ایم. ولی استفاده از سگی قهرمان ایده‌ای است که بازیکنان را هیجان‌زده می‌کند. اخیرا در مصاحبه‌ای با سایت GameStop از جف کاپلان سوال شد که آیا برای اضافه کردن قهرمان‌های حیوانی در بازی Overwatch 2 برنامه‌ای دارد یا خیر.

او گفت: «ما یک همستر به بازی اضافه کردیم، که اتفاقی بزرگ محسوب می‌شد.» منظور او از این همستر شخصیت Hammond است که با نام Wrecking Ball هم شناخته می‌شود.

 

سپس مصاحبه‌گر کاغذی را نشان داد که شامل یک قهرمان گربه‌ای بود که قبلا در مورد آن بحث شده بود، هواداران این شخصیت را با نام Jetpack Cat می‌شناسند. این قهرمان یک گربه مونث پرنده است، متاسفانه این قهرمان هیچگاه به بازی اضافه نشد.

 

کاپلان گفت: «یک سگ قهرمان بسیار جالب خواهد بود. در واقع Orisa یک سگ دارد. در آینده شاهد لحظات بزرگی خواهیم بود که حول محور سگ‌ها می‌چرخند. در حال حاضر چیزی در این باره فاش نمی‌کنم، ولی در آینده شاهد سگی خواهیم بود که مخاطبان عاشق آن خواهند شد.»

 

طبق صحبت‌های جف کاپلان این سگ، شخصیتی خواهد بود که بازیکنان تا به حال آن را ندیده‌اند. اما به نظر این سگ متعلق به یکی دیگر از قهرمان‌های بازی است، در آینده اطلاعات بیشتری در مورد این قهرمان منتشر خواهد شد.

 

هنوز مشخص نیست که صاحب این سگ یکی از قهرمانان فعلی بازی Overwatch است یا این سگ متعلق به یکی از قهرمانانی است که برای بازی Overwatch 2 ساخته‌شده‌اند، همچنین ممکن است که این سگ به طور مستقل تبدیل به قهرمانی شود.

 

متاسفانه کاپلان اطلاعات دیگری در مورد این سگ یا این قهرمان منتشر نکرد، ولی حداقل در حال حاضر می‌دانیم که در بازی Overwatch 2 حیوانات بیشتری حضور خواهند داشت. علاوه بر احتمال حضور یک سگ قهرمان، هواداران طی مراسم BlizzCon حداقل دو قهرمان معرفی‌نشده دیگر را هم شناسایی کردند، ممکن است یکی از این قهرمانان شخصیت Junker Queen مرموزی باشد که در مورد آن صحبت شده بود.

 

امیدواریم که در آینده اطلاعات بیشتری در مورد این قهرمان منتشر شود و پیش از انتشار بازی Overwatch 2 با آن‌ها آشنایی پیدا کنیم.

 
برچسب ها: Overwatch 2
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.