پلی استیشن 5 عرضه نخواهد شد؟

پلی استیشن 5 عرضه نخواهد شد؟

تیم Pspro تیم Pspro
6 سال و 17 روز پیش

اخیرا شایعه‌ای مطرح شد که ممکن است کنسول پلی استیشن 5 در سال 2019 یا حتی اواخر سال 2018 عرضه شود. اما به تازگی، منابعی اعلام کردند که این اتفاق رخ نمی‌دهد.

 

هفته گذشته یک وبسایت خبری اعلام کرد که سونی کنسول پلی استیشن 5 را حداکثر تا پایان سال 2019 عرضه خواهد کرد و حتی کیت توسعه سخت‌افزاری این کنسول را نیز به بازی‌سازان داده است. اما گزارشگر وبسایت Kotaku پس از صحبت با فعالان صنعت گیم، اطلاعاتی را به دست آورده که با گزارش قبلی، همخوانی ندارند.

 

اکنون بیش از پنج سال از عرضه کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان می‌گذرد و دیگر کم‌کم وقت آن رسیده که شاهد نسل جدید کنسول‌ای خانگی باشد. کنسول پلی استیشن 4 هشت سال پس از کنسول پلی استیشن 3 و ایکس باکس وان، هفت سال پس از ایکس باکس 360 عرضه شدند. با این حال، هنوز خبر موثقی از عرضه کنسول‌های جدید شنیده نمی‌شود.

 

به تازگی دو فرد که از بازی‌سازان مطرح هستند، اطلاعاتی را درباره کنسول پلی استیشن 5 فاش کرده‌اند. این دو اعلام کردند که سونی تا پایان سال 2019، برنامه‌ای برای عرضه کنسول جدید ندارد و احتمالا پلی استیشن 5 در سال 2020 عرضه خواهد شد. بسیاری دیگر از افراد صنعت گیم نیز اعلام کرده‌اند که سونی در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه کنسول پلی استیشن 5 ندارد و بازی‌هایی که تا سال 2019 عرضه می‌شوند، با توجه به قدرت سخت‌افزاری پلی استیشن 4 ساخته خواهند شد و به نظر می‌رسد که کیت توسعه ارائه شده به بازی‌سازان، مربوط به سیستم‌های کامپیوتری جدید باشد.

 

در پایان باید توجه کرد که این شایعات هنوز تأیید یا تکذیب نشده‌اند و تنها سونی می‌تواند به این شایعات پاسخ دهد.

برچسب ها: پلی استیشن 5
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.