بازی های جدیدی به سرویس Game Pass اضافه شدند

بازی های جدیدی به سرویس Game Pass اضافه شدند

محمد مهدی مبارکی محمد مهدی مبارکی
4 سال و 2 ماه و 8 روز پیش

سرویس Xbox Game Pass را می‌توان به از موفق‌ترین سرویس‌های مایکروسافت و حتی صنعت بازی‌های ویدئویی طی سال‌های اخیر دانست. سرویسی که با خرید اشتراک ماهیانه آن می‌توانید به اقیانوسی از عناوین بزرگ و کوچک دسترسی پیدا کنید و از تجربه آن‌ها لذت ببرید. حال مایکروسافت به دنبال به روز کردن لیست بازی‌های این سرویس است و در جدیدترین اقدام خود، نوید اضافه شدن هشت بازی دیگر به این سرویس طی ماه فوریه را داده است.

 

از جمله بازی‌هایی که در ماه فوریه به این سرویس اضافه خواهد شد، بازی Yakuza 0 و بازی Kingdom Heart 3 است. هر دو بازی برای دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان دردسترس خواهد بود. اما دارندگان این سرویس روی رایانه شخصی، تنها قادر به تجربه بازی Yakuza 0 خواهند بود.

 

دو بازی یاد شده به ترتیب در تاریخ 25 و 26 فوریه (هفت و هشت اسفند) دردسترس قرار خواهد گرفت. همچنین از تاریخ ۲۰ فوریه (یک اسفند) بازیNinja Gaiden 2  دردسترس قرار می‌گیرد و به دنبال آن دو بازی Wasteland Remastered و بازی Two Point Hospital در تاریخ 25 فوریه (هفت اسفند) که هر دو روی رایانه شخصی نیز منتشر خواهند شد؛ قابل تجربه خواهد بود. دارندگان این سرویس در تاریخ 27 فوریه (9 اسفند) می‌توانند از تجربه بازی Jackbox Party Pack 3 لذت ببرند. همچنین بازی‌هایی نیز به صورت انحصاری برای دارندگان نسخه رایانه شخصی این سرویس فعال خواهند شد که از جمله آن‌ها می‌توان به بازی Reigns: Game of Thrones و بازی Indivisible اشاره کرد که هنوز تاریخ عرضه آن‌ها مشخص نشده است.

 

بازی Yakuza 0 اولین نسخه از مجموعه بازی Yakuza خواهد بود که روی این سرویس دردسترس قرار می‌گیرد. مایکروسافت به طرفداران این مجموعه نوید اضافه شدن بازی‌های بیشتری از این مجموعه مانند بازی Yakuza Kiawmi و بازی Yakuza Kiawami 2 در اوایل سال میلادی جاری داده است.

 

فراموش نکنید که مایکروسافت در ماه فوریه اقدام به دردسترس قرار دادن عناوین بزرگی مانند بازی Final Fantasy XV و بازی Wolfenstein: Youngblood کرده است که تنها با پرداخت ماهانه به مبلغ ۱۰ دلار می‌توانید آن‌ها را به صورت رایگان روی دو پلتفرم رایانه شخصی و کنسول ایکس‌باکس وان تجربه کنید.

 

 

برچسب ها: XBOX
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.