احتمال رونمایی از پلی استیشن 5 در ماه آینده

احتمال رونمایی از پلی استیشن 5 در ماه آینده

مصطفی محدث مصطفی محدث
4 سال و 3 ماه و 17 روز پیش

وب‌سایت سالن معروف سونی یعنی The Sony Hall در نیویورک، ممکن است به صورت اتفاقی زمان رونمایی از نسل پنجم کنسول محبوب سونی را لو داده باشد. یکی از کاربران Reddit در پستی نوشته است که این سالن در تاریخ ۲۹ فوریه، برای «مراسمی خصوصی» رزرو شده و در واقع بسته خواهد بود. همین موضوع باعث شده که شایعات قبلی مبنی بر رونمایی سونی از پلی‌استیشن ۵ در نیویورک، بیش از پیش قوت بگیرند. 

سونی هنوز جزئیات مربوط به رونمایی و معرفی پلی‌استیشن 5 را به صورت رسمی تایید نکرده و این شایعه جدید هم همانند اخبار قبلی، فعلا گمانه‌زنی محسوب می‌شوند. با این حال، همین شایعات نیز در هفته‌های اخیر بسیار بیشتر از گذشته مطرح شده‌اند. هفته گذشته، چند تن از مدیران سونی در سن‌فرانسیسکو دیده شده بودند و دیوید جف (David Jaffe)، خالق God of War نیز پیش‌بینی کرده بود که مراسم معرفی پلی‌استیشن 5 در کم‌تر از چهار هفته آینده برگزار خواهد شد. 

یکی از معدود اطلاعاتی که سونی به صورت رسمی تایید کرده، زمان عرضه پلی‌استیشن 5 است. اگرچه از تعطیلات کریسمس ۲۰۲۰ به عنوان آغاز فروش رسمی این کنسول یاد می‌شود، اما هنوز تاریخ دقیق آن اعلام نشده است. 

در هر صورت، به نظر می‌رسد که فاصله بسیار کمی با رونمایی از پلی‌استیشن 5 داریم و سونی نیز مراسم سالانه Destination PlayStation خود را امسال برگزار نکرده است تا بتواند توجه کامل خود را روی معرفی پلی‌استیشن 5 متمرکز کند. 

یکی دیگر از شایعات جذابی که از این کنسول منتشر شده، احتمال قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسل‌های قبلی پلی‌استیشن و نه فقط پلی‌استیشن 4 است. پس بهتر است که فعلا بازی‌های قدیمی خود را نگه دارید!

جک ترتون (Jack Tretton)، مدیر سابق بخش سرگرمی‌های کامپیوتری سونی در آمریکا (SCEA) در رابطه با نسل بعد کنسول‌های خانگی می‌گوید: «مایکروسافت می‌تواند رقابت سختی ایجاد کند و Google Stadia هم پلتفرمی است که مثلا در سال ۲۰۱۳ وجود نداشت. نینتندو در مقایسه با گذشته، اکنون حرف بیشتری برای گفتن دارد. با بازاری بسیار رقابتی‌تر مواجه خواهیم شد. بازیکن‌های جدیدی وجود دارند. البته شرکت‌ها در این نسل، درس‌های مهم و باارزشی هم یاد گرفته‌اند. فارغ از این که بازیکن هستید یا سازنده بازی‌ها، قرار است نسل خوبی را تجربه کنیم. نسلی که همه را مشتاق نگه می‌دارد.»

 
برچسب ها: پلی استیشن 5
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.