بازی GTA 6 احتمالا در Vice City جریان خواهد داشت

بازی GTA 6 احتمالا در Vice City جریان خواهد داشت

سیاوش اسدی سیاوش اسدی
4 سال و 4 ماه و 25 روز پیش

شایعات مربوط به بازی Grand Theft Auto 6 اخیرا درباره جایی که بازی در آن جریان دارد اشارات زیادی داشتند و گفته می‎‌‌شود که ششمین نسخه این مجموعه احتمالا در شهر Vice City در جریان خواهد بود. استودیو راک‌استار نیز به مناسبت سال جدید میلادی، هدیه‌ای برای کارکنانش فرستاد که به این شایعات قوت بخشید. در هدیه تعدادی برچسب کمپانی راک‌استار وجود دارد و برخی از این برچسب‌ها به Vice City مربوط می‌شوند.

یکی از کارمندان راک‌استار در توییتی از هدیه کریسمس خود عکسی منتشر کرد که می‌توان در آن نگاهی به تمام این علامت‌ها و برچسب‌ها داشت. همچنین قبلا شایعاتی درباره رخداد بازی GTA 6 در آمریکای جنوبی، به خصوص کلمبیا، وجود داشت. در هدیه اخیر راک‌استار، لوگوی این استودیو روی پس‌زمینه پرچم کلمبیا و جامائیکا دیده می‌شود که شایعات قدیمی‌تر را نیز محتمل می‌کند.

حساب کاربری که این عکس را منتشر کرده بود اکنون مخفی (Private) است، اما کاربرانی که این عکس را دریافت کردند، توانستند آن را به دست بقیه برسانند.

راک‌استار قبلا نمادی با پرچم جامائیکا برای کارکنانش فرستاده بود، اما پرچم کلمبیا جدید است. با وجود این‌ها، هیچ شایعه جدی‌ای درباره شهر بازی GTA 6 وجود ندارد و هیچ اعلامیه رسمی‌ای نیز منتشر نشده است. نمی‌توان گفت که این هدیه ممکن است به این موضوعات مربوط شود یا خیر، اما در هر صورت تصادف جالبیست که اتفاق افتاده است.


برچسب ها: GTA 6
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.